Ok eigenlijk haat ik one-issue topics maar ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen. Het zit zo:
Mijn leven gaat volgend jaar een beetje veranderen. Mijn vriend gaat van 4 dagen werken en 1 dag studie naar 5 dagen werken in de week en ik ga 4 dagen werken en nog wat studeren.
Omdat we altijd gezeik over het huishouden hebben (niet echt ruzie, meer stress) wil ik eigenlijk gewoon een schoonmaakster. We moeten er dingen voor laten, maar we zouden het geld er voor kunnen vrijmaken en ik ga liever minder leuke dingen doen en in een schoon huis leven. Daarnaast wil ik in mijn vrije tijd studeren en relaxen ipv poetsen. Maar goed, ik ben dus in dubio, anders zou ik dit topic niet hoeven maken, want:
- Ik ben 24 en ik heb handjes en voetjes gekregen van god (of van Darwin) die goed functioneren;
- Ik woon in een apartement op een studentencampus en het voelt nogal raar om daar een schoonmaakster te nemen. Klinkt misschien stom maar als ik een meer ‘volwassen huis’ had gehad dan had ik het minder raar gevonden;
- Het is maar 65 vierkante meter dus het is niet dat ik een heel landhuis te onderhouden heb;
- Wij zijn nogal rommelkonten (ok voornamelijk ik) en voor dat een schoonmaakster iets voor je kan betekenen moet het wel opgeruimd zijn, toch?
- Ik zou het absoluut geheim willen houden want niemand mag weten dat ik een verwent nest ben. Ik vind het al spannend om dit met jullie te delen.
Zal ik het doen of niet?
- Ja
- Nee
0 stemmers