Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Wij eten dit ook nog wel eens bij mijn ouders en ik vind het gewoon lekker hoor haha!

2 likes

Deze iconische ketting kan niet ontbreken. Gegarandeerd succes bij ieder kinderfeestje of traktatie op de basisschool. Hier maakte iedereen ze alleen altijd met dropveters.

91 likes

Jaaa inderdaad met dropveter :heart_eyes:

1 like

Dit was echt de shit in de kleuterklas 10/10

1 like

Jaaa dat maakte mijn oma vroeger zelf. Zo lekker gebakken op de boterham! Je moet je alleen niet bedenken wat erin zit

Haha ja bah, van die kleffe sloffe chipjes. Blehh

1 like

Wij aten dit ook idd (of beuling dat is ook zoiets toch?), nee volgens mij meestal balkenbrij en dan met appelstroop d’r op bij m’n moeder thuis en peper en zout bij opa en oma van m’n vaders kant

1 like

Grappig dat dit overal anders is. Wij strooiden er altijd Aromat over.

3 likes

Geen worst-kaas maar de slagroom vanille vlaai van Hema zo vaak gegeten op verjaardagen. Blijft wel lekker vind ik.

28 likes

Kniepertjes of nieuwjaarsrolletjes. M’n opa maakte ze altijd zelf op de houtkachel in de boerderij. Sowieso dikke nostalgie.

29 likes

Ik zal nooit vergeten dat een vriendje op de basisschool dit op zijn uitnodiging had gezet. En toen gingen we bowlen. Was een aardige shock voor zesjarige Chesirecat.

38 likes

Iel deze combi

Heb op de basisschool ook ooit ketting gemaakt met een dropsleutel en zon rood draadje (hoe heten die dingen?) als verjaardagstraktatie. Trots dat ik daarop was.

11 likes

Mijn oma had deze ook altijd met oud en nieuw. Voor mij ook nostalgieđŸ„°. Ze is er helaas niet meer maar ga ze nu zelf halen dit jaar.

1 like

Mijn moeder had vroeger een kookboek uit de jaren 70 of 80 met allerlei groente recepten, maar die waren allemaal zó simpel en dommig en ronduit vies dat het wel satire leek. Het ergste recept: “exotische spruitjes”:

Kook de spruitjes
Garneer met een blokje ananas

Dat was het. Ik wou dat ik een grapje maakte.

68 likes

Wat is dat natte? Het lijkt wel pus of sperma, ik ga echt half over mn nek man

2 likes

Haha ik heb dit vroeger ook een keertje gedaan. Tegen al mijn vriendjes gezegd dat ze hun zwemkleding mee moesten nemen maar we gingen niet zwemmen want mijn ouders organiseerde altijd feestjes thuis. Gelukkig was het een hittegolf en had iedereen hun zwemkleding wel bij en konden we een groot watergevecht houden in de tuin waardoor de teleurstelling minimaal was :joy:.

6 likes

Haha een studievriendin vertelde ooit dat haar broertje dit had gedaan :joy:

1 like

Wat
 is dít!!! Jemig zoooveel associaties bij die druipende kaas uit die worst. Mind is blown.

Ik dacht trouwens ook nog aan smeersels ( alleen dat woord al).
Ik vind dit dus zoooo lekker op een melba toastje:

19 likes

Hhahhahahah ja dit is Kody Brown van Sister Wives

2 likes

Lol! Het leek mij ook het goorste ooit maar er ging echt een wereld voor me open. @Westwood Probeer het eens, thank me later.

2 likes