Worst-kaas scenario's (/Hollandse snacks)

Gatverdamme dit is zo lekker allemaal.
Ga binnenkort de vega opties eens verkennen in de supermarkt

Mensen die hier vies van zijn: wat serveren jullie op verjaardagen of wat ben je vanuit je jeugd gewend te krijgen?

1 like

En dat na een uur de worst zo verkleurd en iemand hem dan vastpakt en denkt onee toch maar niet en teruglegt :nauseated_face:

2 likes

Over de kant en klare praat ik nieteens haha! En ook is het het lekkerste om zo min mogelijk producten te gebruiken uit pot zoals mascha.

Het lijkt natuurlijk wel een beetje op elkaar maar zie bij de NL variant toch vaak rundvlees en dat het best wel een puree is ipv kleine blokjes zoals in de russische/Olivier en slasaus zie ik ook veel bij NL (komt volgens mij de zurige smaak ook vanaf).

Ik heb iig zelf nog nooit een Nlse gehad die maar enigszins lijkt op de Russische variant qua smaak. lijkt.

@Suikerklontje hahaha ja met zo een krokant/hard randje eraan :confused:

1 like

Nu echt zin om een Hollandse snackplank te maken joh

4 likes

Een verjaardag is pas echt compleet als er bitterballen en mini frikandellen enz op tafel komen.

Ik vergeet nooit meer dat ik op een verjaardag was waar iedereen 1 mini snack kon krijgen want er was niet meer. :rofl: :cry: (Het was niet alsof we met een hele grote groep waren, dat viel wel mee)

13 likes

Hahaha dat is wel skeer ja. Doe dan geen bittergarnituur xD

1 like

Dat was echt zo’n teleurstelling.

Dit sowieso!
Ik heb wel eens op mijn werk (horeca) met schalen hapjes gelopen die gratis uitgedeeld werden. Raakte de kaas en worst amper kwijt en met de bitterballen zodra ik de zaal in kwam zeiden mensen ‘ehh wij staan daar met een groepje, kom je zo ook bij ons langs?’

7 likes

Ik ga ook echt niet meer buiten staan roken ofzo hoor als de schaal met frituurhapjes op tafel staat. :drooling_face: Snap dat wel hahaha.

8 likes

Oh lord, wat moest je er mee doen? Haha

Het zelf maken voor een groep mensen dacht ik. Het is alweer een eeuw geleden dat dit gebeurde/

Hahah loff deze topic :joy:

Ik ga zelf echt slecht op koude kant-en-klare gehaktballetjes op verjaardagen :nauseated_face:

2 likes

Oh nee heerlijk! Kan die dingen achter elkaar kanen. Ik heb nog liever pretzels, maar die zijn NL dan weer niet goed verkrijgbaar.

Dit vind ik wel het dieptepunt van vernieuwde Hollandse snacks :nauseated_face:. Een frikandellentaart

11 likes

Omg dit klinkt als de hemel. Waar koop je het?

1 like

Aldi had het ooit, er er zijn veel recepten online te vinden

Haha dat zijn rolmopsen toch ofzoiets?

Deze snack is trouwens ook een grote hit bij mijn Vlaamse schoonfamilie:

Dit topic doet me trouwens elke x denken aan dit plaatje van Niet nu Laura

7 likes

Dit lijkt me oprecht heel lekker haha, liefste nog met speciaal saus!

2 likes

Ik heb genoten van dit topic onder het genot van een boterham met rundvleessalade sorry not sorry

8 likes

Ik wil dit. Lijkt me moeilijk lekker tijdens een vreetkick.