WK met forumpoule

Potver wat een topwijf hoor

1 like

Van Veenendaal is zooo goed bezig :muscle:t3::muscle:t3:

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik word dus wel altijd vrolijk van die blokker reclame

6 likes

Lieke eruit Jill erin.

Haha ik moest de eerste keer dat ik die zag huilen ::joy:

1 like

dat liedje vind ik echt leuk haha

1 like

Ik ben altijd zo nerveus aan het kauwen als het spannend wordt, zit nu een berg borrelnootjes weg te werken alsof ik al weken niet heb gegeten :weary:

Daarom heb ik geen eten zelfbescherming. Ben nu wel een plastic bekertje kapot aan het bijten

Hoorde ik de commentator nou goed zeggen dat alle kaarten zijn kwijtgescholden na de kwartfinales?

Ja dat klopt tenzij je dus in de kwartfinale al geschorst was voor de volgende wedstrijd

Anders zou je door twee eerdere gele kaarten bijvoorbeeld al in de poulefase nog geschorst kunnen worden voor de finale en dat zou wel apart zijn want dan ben je al minimaal 2 wedstrijden zonder overtreding

Wat een frustrerende wedstrijd :crazy_face:

Nou nogal. Ik ben zelf al half afgeleid haha.

1 like

hooooly shit dat was close

1 like

Ho tering oké nu ben ik weer alert

1 like

:scream::scream: wat een kans

Ik dacht nee daar gaan we

Ik hoop dat dit een wedstrijd is waarbij Zweden tig kansen krijgt en Nederland 1 en meteen scoort

7 likes

Ik vind dat oranje een beetje te vaak de snelheid uit een aanval haalt. Dan hebben ze een goede actie naar voren en stopt iemand opeens met rennen en gaan ze vet rustig kijken waar ze de bal heen kunnen spelen. Hoop dat ze daar even mee stoppen haha.

6 likes

Ja precies. En dan staan er inmiddels alweer 40 Zweedse speelster omheen

Edit: Lekker overdreven. Maar frustreer me nu meer omdat ik weet dat we beter kunnen haha

1 like

16 fouls voor Zweden ook echt tegenover 3 voor nl

1 like