Denk beter voor de wedstrijd maar vind het wel sneu voor Shanice, echt een leuk mens! En heeft veel shit over zich heen gehad de laatste dagen. Maargoed we moeten gewoon winnen!!! Ik ben echt zenuwachtig.
Ik zit klaar. Nu al zin om mijn bitterballen in de frituur te gooien in de rust
Lekker in ons tentje op de camping kijken! Gelukkig zit er een tv in, ben zo benieuwd!
Zit er klaar voor. Vind die keepster trouwens wel een leuke meid. Lekker normaal.
Viel mij ook op net haha. Mooie jukbeenderen ook.
O Noo sari!!
Die keepster van Zweden is echt wit! Lees op wiki dat ze vigilito heeft en daarom zich flink insmeert met zonnebrand. Ik dacht mijn sister from another mister gevonden te hebben.
Zweden domineert wel
Ja. Tijd voor Nederland. Even niet voor Zweden.
Maak me tikje zorgen
Same
En als we t al halen, dat niveau van gister was echt heeeeeel hoog
Wat is dit spannend
Ja maar echt, Amerika was steengoed. Daar haalt Nederland het echt niet bij, ondanks dat ze echt wel goed Zijn.
Ik denk dat Engeland en USA allebei van ander niveau zijn dan NL en Zweden, voelde ook echt als de finale, retespannend.
Maar goed, het kan allemaal nog komen. Oranje is vaak beter in de tweede helft.
Oh nee. Dit zou echt te zuur zijn
Aiiii
Zuur dat iemand potentieel geblesseerd is en zeker Beerensteyn had liever gehad dat van de Sande dan alsnog gestart was
Ah ben toch wel beetje zenuwachtig, hoop zo dat ze winnen. En ik vind Beerensteyn echt een gunfactor hebben, ze komt altijd zo relaxt over. Hoop echt dat ze gaat scoren.