Wie moet er van de TV af

Terwijl het was: “ik ben Jef en ik heb geen nek”
:joy:
(Of kennen jullie Pittige Tijden niet? Haha kan heel goed, want ik ben :older_woman:t3: )

2 likes

:joy: :joy:

4 likes

Ik heb helemaal niet van die sterke menigen over mensen op tv eigenlijk? Ik zap alleen altijd weg bij Robert ten Brink om hoe hij praat (ontzettond). Maar misschien kijk ik te weinig tv (of teveel MTV)

4 likes

Ja rik wilde daar alleen maar motor rijden

3 likes

Haha precies!! Who would’ve known dat Jef nu motor rijdt en Rik geen nek meer heeft haha!

Thomas Acda.

1 like

Maan, Piet Paulusma en veel anderen die hier genoemd werden.
Met stipt op 1 staat voor mij wel Emma Wortelboer. Ik erger me echt dood aan haar. Echt zo’n “edgy puber” die zichzelf heel wat vindt. Ik vind haar vies en onverzorgd.

11 likes

Famke Louise. Ze lijkt me een lieve meid maar ze is per ongeluk heel beroemd geworden en in een hoek geduwd (de rapwereld??) waar ze volgens mij niet echt thuishoort. Ze heeft zelf geen idee wat ze aan het doen is want in ieder interview snapt ze de helft van de vragen niet en geeft ze lege antwoorden. Deze vrouw moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen en lekker terug naar school gaan.

8 likes

Omg ja die Emma ik moest even googelen wie zij was maar ELKE keer als ik haar hoofd op tv zie cringe ik

Maar als ze dan begint te praten… :o_o::sick::facepalm::devilish::thumbsdown: ARRGGGG

4 likes

Ik heb overigens ook nog mensen die niet perse op tv komen. Maar het kleine acteurswereldje waaruit Nederland (lijkt) te bestaan waarbij altijd dezelfde mensen naar voren worden geschoven zoals bijvoorbeeld Barry Atsma, Jeroen Spitzenberger, Fedja van Huet.

6 likes

Is al vaker genoemd maar dat meisje van robs grote tuinverbouwing …
Haar stem is echt heel vervelend.

1 like

Suzanne van der Hoeven staat bij mij echt op 1. Alles aan haar is irritant. Heb nog nooit een interieurstylist gezien met zo weinig creativiteit en zo’n irritant stemgeluid.

Nog iemand is het met ons eens geloof ik: https://www.klacht.nl/vreselijke-stem/

2 likes

De familie Brandsteder
Yvon Jaspers (vreselijk mens dat :face_vomiting: )
Marlijn van Weerdenburg
Margriet van der Linden
Noortje Herlaar

5 likes

Hahaaa jaa dit postte ik laatst ook in wjekw! Ik vind haar ook verschrikkelijk irritant :flushed::rofl:
Verder…
Maxim Hartman
Prem! Blijkbaar heet ie Radhakishun van de achternaam.
Robert Jensen
Halina Reijn
Volgens mij nog wel meer, maar ik kom er nu even niet op.

Wij denken hier dat ze stiekem gewoon een nichtje van Rob is en alleen daarom die baan heeft gekregen. :thinking:

3 likes

Haha en ze vlogt ook nog, voor de liefhebber.

Ik heb echt geen idee wat ze daar dachten !
Vind het programma al om te janken. Kijk het alleen als ik bij Mn ouders op bezoek ben op zaterdag avond.
Zelfs die 6x per jaar dat ik het “moet” kijken is het al een ergernis .

1 like

Laat het ophouden

Haha ik durf mijn lijst hier niet eens te posten omdat ik het gênant vind hoe lang die is. Mijn lijst met wie mag blijven is korter denk ik.

4 likes

Margriet vd Linden.

1 like