Wie moet er van de TV af

Tom en Tim Coronel met die kut kut kut kut kut reclames van ze, opbokken

3 likes

CANT UNSEE

net als Rik van GTST maar die had vroeger wel een nek, maar die is ineens verdwenen.
image

21 likes

Hahaha zo naar dit
Ziet er toch niet uit. Echt zo’n Quasimodo houding. Vooral ook omdat Jaap zo ‘zwoel’ kijkt.

2 likes

Ik haat haar alleen maar door en voor jou :joy:

2 likes

Check haar instaprofiel, je tenen breken zo krom gaan ze staan. Ze heeft, zonder grap, 48(!!!) keer over haar bruiloft gepost. Wat voor leven heb je dan
 En ook sommige teksten bij foto’s:
“Ik ga jullie heel oprecht meenemen in mijn leven als moeder & ondernemer, hoe ik de balletjes in de lucht hou, de pannetjes wel of niet op het vuur, gezond of zondig eet, en natuurlijk ben ik eerlijk als ik er een misbaksel van maak #reallifemom”
:nauseated_face:

3 likes

Alle Roelvink figuren
Robert Kranenburg

3 likes

Ik hoor dit met haar tukkers accent. Dat maakt het nog onaantrekkelijker😂

1 like

John van den Heuvel.

1 like

ANDRIES KNEVEL

4 likes

Maxim Hartman, Anouk Smulders, Anna Nooshin

6 likes

Jan jaap van der (k)wal
Philip Geubels, alles wat uit zijn mond komt is respectloos en vooral niet grappig.
Olcay Gulsen
Johan Derksen en zijn hele voetbalroedel
Twan huys

2 likes

OJA en Dan Karaty
Ook zat van :roll_eyes:

7 likes

Martijn Kardol. Bok op met je kut column in Late Night. Het duurt veel te lang, is nooit grappig en totaal niet relatable.

Humberto Tan. Hoe kan dat hinnikende glansei ooit een talkshow hebben mogen presenteren? Die man kan alleen maar ja en amen zeggen.

image

15 likes

Tijs van den Brink. Irritant persoon en kijkt altijd of het heel erg vies ruikt.
21 likes

Hahaha ja. Net als Tom Hanks.

2 likes

Zo hoor ik het graag <3

Iedereen mag van mij wel blijven want als ik iemand niet wil zien zap ik wel weg.

Ik zap met liefde keihard weg bij met name Martijn Krabbé, Jan Smit, Gerard Joling en Phillipe Geubels.

En van de Belgische televisie;

Karen Damen, Tanja Dexters, Stefaan Degand, Luc Alloo, Wendy van Wanten, Jeroen Meus (met z’n 100 klontjes boter in elk gerecht).

En ja nog wel een aantal.

En James Cooke mag hier ook bij

1 like