Tom en Tim Coronel met die kut kut kut kut kut reclames van ze, opbokken
Hahaha zo naar dit
Ziet er toch niet uit. Echt zoân Quasimodo houding. Vooral ook omdat Jaap zo âzwoelâ kijkt.
Ik haat haar alleen maar door en voor jou
Check haar instaprofiel, je tenen breken zo krom gaan ze staan. Ze heeft, zonder grap, 48(!!!) keer over haar bruiloft gepost. Wat voor leven heb je dan⊠En ook sommige teksten bij fotoâs:
âIk ga jullie heel oprecht meenemen in mijn leven als moeder & ondernemer, hoe ik de balletjes in de lucht hou, de pannetjes wel of niet op het vuur, gezond of zondig eet, en natuurlijk ben ik eerlijk als ik er een misbaksel van maak #reallifemomâ
Alle Roelvink figuren
Robert Kranenburg
Ik hoor dit met haar tukkers accent. Dat maakt het nog onaantrekkelijkerđ
John van den Heuvel.
ANDRIES KNEVEL
Maxim Hartman, Anouk Smulders, Anna Nooshin
Jan jaap van der (k)wal
Philip Geubels, alles wat uit zijn mond komt is respectloos en vooral niet grappig.
Olcay Gulsen
Johan Derksen en zijn hele voetbalroedel
Twan huys
OJA en Dan Karaty
Ook zat van
Martijn Kardol. Bok op met je kut column in Late Night. Het duurt veel te lang, is nooit grappig en totaal niet relatable.
Humberto Tan. Hoe kan dat hinnikende glansei ooit een talkshow hebben mogen presenteren? Die man kan alleen maar ja en amen zeggen.
Hahaha ja. Net als Tom Hanks.
Zo hoor ik het graag <3
Iedereen mag van mij wel blijven want als ik iemand niet wil zien zap ik wel weg.
Ik zap met liefde keihard weg bij met name Martijn Krabbé, Jan Smit, Gerard Joling en Phillipe Geubels.
En van de Belgische televisie;
Karen Damen, Tanja Dexters, Stefaan Degand, Luc Alloo, Wendy van Wanten, Jeroen Meus (met zân 100 klontjes boter in elk gerecht).
En ja nog wel een aantal.
En James Cooke mag hier ook bij