Wie is de mol?

Wie is de mol nou?

Thierry… Thierry is de veenmol.

9 likes

Leuk! Ik wil ook meedoen maar denk dat het alleen voor Belgen is?
Ga de aflevering pas morgen kijken, ben heel benieuwd naar alle molacties van Pieter. Ik zat deze keer eindelijk weer een keer goed, verdacht hem al vanaf aflevering 1 eigenlijk.

Ah tof! Lijkt me een gave ervaring, ook al zou je het uiteindelijk niet worden.

Ik ga de laatste aflevering van de week een keer kijken. Ik ben wel erg benieuwd naar alle molacties, vind hem een leuke mol!

Ik heb net de aflevering gekeken en heb het allermeest genoten van de allerlaatste minuut tijdens de aftiteling waar ze behind the scenes lieten zien. Wat ziet dat er gezellig en gemoedelijk uit haha.

3 likes

Jaa dat heb ik ook. Ik wil daar ook bij horen!

1 like

Ooooja leuk! Ik ga het vanmiddag terugkijken.

Ik vind het echt knap dat Lloyd en Baha al sinds aflevering 3 vol op Pieter zijn gaan stemmen.

@HenkdeMol is de mol

1 like

[spoiler][/spoiler]

1 like

Ah echt een leuke aflevering! Indd echt goed van Lloyd en Baha dat ze al zo snel wisten wie de mol was! Ik had het natuuuurlijk weer fout haha :sweat_smile:

Leuke laatste aflevering! Toch een stuk leuker dan de live-uitzending hier in NL.

Ja dit vind ik ook! Echt jammer van heel het circus wat in NL wordt gemaakt van de laatste aflevering. Veel leuker zo met alleen de kandidaten en veel beelden achter de schermen. Ik vond het ook wel erg leuk om te zien hoe Pieter instructies kreeg en hoe dat gaat.

1 like

Vond ik ook, terechte finalisten! Ik vond het ook zo grappig dat Joke ongeveer iedereen verdacht behalve Pieter :joy: Echt een wonder dat die nog zo ver is gekomen haha! Vond het een leuke laatste aflevering - goede sfeer en leuke acties om te zien. Betere invulling dan de halve uitzending te zitten wachten op de ontknoping en dan nog maar tijd voor een paar molacties zoals bij WIDM.

1 like

Ja dit vond ik ook.
Waren er eigenlijk nog meer hints naar de mol voor de kijkers thuis?
Ik zat op Pieter en heb vanalles gezien waarbij ik steeds dacht ohhh dit gaan ze laten zien in de laatste aflevering als hint.

Ik ga maar op de website kijken, misschien dat ik er daar wat over kan vinden.

Heb je nog iets gevonden? Anders hebben we alleen het telefoonnummer en de ‘morse code’ van Pieter nadat de afvaller bekend is?

Is dit topic voor NL en België? Las net op de site van RTL boulevard dat: Isa Hoes, Abby Hoes, jamai, Anouk Maas, Ruud Feltkamp, Barry Atsma en Eva van de Wijdeven kandidaat zouden kunnen zijn

1 like

Zie nu pas jouw berichtje. Ik heb niets meer kunnen vinden helaas. Beetje mager qua hints dus deze keer.

Hmm ja inderdaad, erg weinig hints dan!

De locatie is bekend! Ze gaan naar Colombia. Super leuk, want ik ga in januari daar waarschijnlijk heen. Dus ben ik daar terwijl het uitgezonden wordt :hugs:

6 likes