Omg ja dat was echt zo’n gruwelijk vet moment, denk niet dat het uberhaupt lukt om daar ooit overheen te komen maar ik ben heel benieuwd waar ze mee gaan komen!
Bij mij doet de link het niet…
Hahaha alleen al deze zin doet zoveel met me
Op een ander forum en twitter zie ik heel veel mensen die willen dat Ron weer mee doet en dat ze het hem gunnen, ik heb dat dus totaal niet haha. Dus tijd voor een poll ;
Zou jij het leuk vinden als Ron mee doet?
- Ja
- Nee
- Neutraal
0 stemmers
Uhhh het was toch al lang bekend wie er meedoen? Of klopt die lijst niet?
Alle media zeggen ook steeds: goh, we weten totaal nog niet wie er mee doet, spannondddddd. Lezen zij geen fora?
Edit: @flwhrs volgens mij doet hij inderdaad mee. Van mij hoeft het niet, maar ik zou het ultiem grappig vinden als hij er weer snel uit ligt. Haha zo gemeen.
Mijn avond is al geslaagd als die lijst voor geen meter klopt en er hele andere kandidaten meedoen. Dat al die mensen die alle social media hebben afgezocht gewoon ongelijk blijken te hebben.
Of dat de makers gewoon random een rijtje oud-kandidaten heeft gevraagd een tijdje van social media te gaan om iedereen voor de gek te houden haha, maar ik vrees dat ze niet zo listig zijn.
Ja ergens verbaast mij het ook wel dat het zo makkelijk is om een lijstje te maken wie er mee doet haha.Soms weten ze zelfs al wie er vroeg afvalt. De makers zouden toch beter weten. In ieder geval geen gelekte foto’s zoals in China haha.
In Toscane zijn ze gespot door een Nederlands stel, in het artikel stond dat ze die “bij het complot betrekken”…
Geen idee hoe, maar goed
Het is een langere link. Eerst app installeren. Dan op je mobiel deze post openen, zelf puntje er tussenuit halen.
h.ttps://wieisdemol.page.link/CgnjwB5nGd3vwG2m6
Hee wat gezellig dat Frans Bauer ook op het forum zit!
?
Ben vast dom, maar ik begrijp dit niet? Zit niet zo in de Frans Bauer scene. Jij wel? Leg uit.
Ik gok dat als je dat overkomt je gewoon een geldbedrag aangeboden krijgt, met een contractje waarbij jij mag dokken als je niet je mond houdt.
Oh sorry nee t was heel flauw. Ik zag in de poule iemand staan met de naam Fransiee en een foto van Frans Bauer
Op het widm forum zei ook iemand dat zij die namen had gehoord van een familielid dat hij de NPO werkte. Diegene zou dan denk ik wel een dikke boete krijgen ja.
Ik heb echt net 2 minuten geleden besloten om dit keer toch widm te kijken vanwege de dingen die ik al had gehoord. Maar ik begrijp dat je dit keer niet al punten kan inzetten voor de 1e aflevering? Of was ik daar al te laat mee
Nee hoor, kan nog niet. Even app downloaden en gezellig meekijken!
Ik ben gelijk door 2 random mensen uitgenodigd voor poules. Super raar.
Ik zit klaar met de m&m’s! Zo spannend dag je eigenlijk nog niet weet wie er meedoen. Ik heb er echt zin in.
Ik lig op de bank en ben helemaal klaar voor dit
Sowieso was dat al Ellie