Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Lijkt me zoooo leuk als zij weer meedoet, ben echt benieuwd

Haha ik kwam hier om precies hetzelfde te posten.

Ik doe ook mee! Heel benieuwd naar dit seizoen. Ik zag in de app dat je pas na de eerste aflevering je punten dus ook in kan zetten.

Hoe kom ik in die poule? Of moet je uitgenodigd worden?

Gebruik de link uit deze post, zonder de punt. Dan opent de app op je telefoon.

1 like

Heb de poule ook gejoined! Ben benieuwd hoe het dit jaar verloopt

Omg het begint gewoon vanavond!! Was het helemaal vergeten.

Zin in!!! Zit ook weer in de poule

Huh maar dus wel allemaal oud-Mollen?! In die podcast zei toen die regisseur dat ze dat nooooit zouden doen

Ik denk niet dat dit de kandidaten zijn. Dit zijn 20 mensen, dat zijn er teveel. Dit is gewoon een leuk jubileumplaatje.

3 likes

Er wordt nergens gesuggereerd dat alleen de oud mollen mee doen.
Alleen dat dit alle mollen zijn van de afgelopen 20 jaar.

1 like

Ja je hebt gelijk denk ik haha. Ben benieuwd vanavond. Misschien dat al die mollen nog wel een rol spelen tijdens een opdracht oid

Er staat nergens dat dit de kandidaten zijn toch😅 gewoon alle eerdere mollen.

Oh spuitelf, sorry.

Ik vond Nikkie de vorige keer helemaal niet zo bijzonder haha, ze deed bjjna niks in de opdrachten. Ben echt benieuwd naar de kandidaten en ik hoop wat spannendere opdrachten dan de laatste keer haha.

2 likes

Haha ja ik zei ook tegen mijn vriend ‘Yesss wie is de mol begint weer’ waarop hij zei: ‘Je vond er vorig jaar geen bal aan remember’ Haha naja ik stap er gewoon weer positief in dit jaar!

4 likes

Haha ja ik denk dat China uiteindelijk ook gewoon niet zo’n geschikt land was qua filmen en opdrachten.

4 likes

Whoops sorry hoor. My bad :slight_smile:

Ik verwacht vanavond toch op zijn minst het niveau “wij zijn niet in Kiev, vriend!” dus ik sta klaar om teleurgesteld te worden #pessimist

23 likes

Zin in!! Ff kijken of het me ook weer lukt om de poule te joinen. Vorig jaar heb ik voor t eerst al m’n punten weten te behouden, denk niet dat ik dit jaar weer zo’n geluk heb haha

Leukk, ik doe ook mee in de poule!