Geïnspireerd op een eerdere post van (volgens) mij @Zemraluani en een vraag in een topic over of je het genant vindt als anderen je meest gedraaide liedjes zien:
Wat voor een suggesties geeft youtube jou, kortom: wie denkt youtube dat jij denkt?
Ik heb qua muziek op dit moment een vreemde mix. Ik heb nu staan corrie en de rekels - huilen is voor jou te laat (dankjewel forum), abba - voulez-vous, djingis khan- moskau en alaska thunderfuck - anus en colours of the wind. Maar ook een paar techno nummers en klassieke muziek.
En verder veel docu’s over seriemoordenaars, filmpjes over een dude die eten uit tekenfilms namaakt, ‘how much should you walk to lose weight fast’, ‘best glute exercises’ lage rug onderzoek (ik kijk lichamelijk onderzoek enerzijds voor mijn kennis, anderzijds als ASMR), facemapping, en top 10 disney plotholes you never noticed.
Ik denk dat youtube denkt dat ik een psycho ben met de emotionele ontwikkeling van een kleuter. Ik denk ook dat youtube denkt dat ik superveel eet, het liefst drie keer gefrituurd met heel veel kaas, maar dat ik wel halfslachtige voornemens heb om het eraf te krijgen. En volgens mij denkt youtube dat ik graag aan andere mensen zit, omdat ik allemaal filmpjes krijg van mensen die aan andere mensen zitten.