En zag laatst deze kunst die me gelijk aan deze meme deed denken:
Hahahaha hoe dan? Hier is dit filmpje echt een begrip :’)
Nou bij een heleboel memes ken ik de quote wel, maar heb ik het origineel gewoon nog nooit gezien, zo ook bij die
Dit topic doet me met weemoed terugdenken aan =3 met Ray William Johnson.
Deze blijft voor mij nog steeds een mysterie
Who is She and Why…
Aaaaaahhhhhh neeeeeeee die thumbnail van 1e filmpje…dat is een oud-collega van me! aaahahhahahah godsamme mijn hart
Wat voor baan? Haha
Zakelijke dienstverlening… dus net ff wat serieuzers dan verkleed als internetgekkie… (of nouja, dat hangt misschien maar af van je referentiekader).
Whut… Dan moet ze wel heel erg aan de drugs zijn geweest wil ze zich zo dom gedragen :’)
Nou ik hoorde laatst iemand de engelse versie zingen haha vandaar dat ik aan dit filmpje dacht.
Ooh haha ik heb geen idee.
Hmm kan… maar ik dacht eigenlijk dat ze laagbegaafd was ofzo? Blijkbaat heb ik het mis
Ik blijf dit heel komisch vinden, vooral in combinatie met zijn verbitterde vrouw hahaha
Hahaha @Jumpsuit één keer in de zoveel tijd zie ik dit filmpje en dan ga ik weer helemaal plat
Die plaatjes ken ik grotendeels wel maar heel veel van deze filmpjes heb ik nooit gezien, puur omdat ik echt een hekel heb aan het kijken van video’s. Geen idee waarom maar ik weiger. De reden dat ik een paar van die filmpjes ken is dat ik door anderen gedwongen ben ze te kijken in hun aanwezigheid