Hahhahah ik kende deze nog niet van die leeuw. Ik ging helemaal stuk
Hahahaha die kende ik niet zoo grappig. Ik vind die man trouwens wel een hele fijne stem hebben om naar te luisteren
Love deze zo erg
Ik ken bijna elk filmpje hier in het topic. Dan weet je dat je te veel tijd op internet doorbrengt.
Deze is al oud, maar ik ga er nog steeds stuk om.
Wat is hier de context van? Is dit voor een winkel of een product? Een datingsite? Danslessen?
Geen idee eigenlijk. Sommigen zeggen dat het een auditie is voor reclamefilmpje voor een winkel, anderen zeggen dat het gewoon een improvisatie-oefening is van een bepaalde acteerschool.
De website Know Your Meme zegt dit:
“You Could Stop At Five Or Six Stores” is a scripted line repeatedly uttered by several actors while auditioning for an unknown commercial at the Sarantos Studio of Acting.[6] The quote rose to online notoriety and became a popular subject of parodies after an edited montage reel of the audition, which consists of various actors awkwardly delivering the tagline along with other off-screen commentaries and dramatic poses, was uploaded to YouTube in 2010."
Haha altijd als mijn vriend of ik het woord ‘cola light’ in de mond neemt zingt de ander dit lied.
*dit is al de tweede keer dat ik hem noem in dit topic. Samen memes en filmpjes kijken is onze hobby.
Gouwe ouwe
Een oude bekende
Was deze al geplaatst?
Excuseer me ik moet schijten.
Kijk daar, daar vliegt een helicopterrrrrr
GOLLEFBAL
Deze blijft gewoon geniaal
Broodje met… beleg blijft een klassieker als iemand vraagt wat je als lunch had
Hahahahaha jezus
Dit zie ik pas voor het eerst in het echt
Dit is echt m’n lievelings forever
Mama zee dak een waterhoof had maar da was nie