Watersporttopic

Na al een paar zomers zeggen dat ik graag een eigen sup board zou willen hebben heb ik er nu maar eens een aangeschaft. Ik kan niet wachten tot het mooier weer is en ik lekker het water op kan.

Zijn hier nog meer suppers?

2 likes

Ah leuk dat je een eigen board hebt!

Lijkt me ook heel leuk maar meteen weer zoveel geld :sweat_smile:
Vind het wel heel leuk om te doen, dus wie weet in de toekomst als ik meer geld te besteden heb haha

Heb met dat zonnige weer ook wel meteen weer zin om te gaan suppen haha, kijken wanneer de verhuur weer open gaat

1 like

Jaaa lekker suppen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik vind het zo chill om de sups mee te nemen als we weg gaan met de camper en dan lekker peddelen op een meer of rivieren in de buurt.
Toen we nog in een stad met grachten woonden, ging ik samen met mijn man ook lekker in de avond over de grachten suppen, dat was zo chill.
En als er een klein beetje swell is dan vind ik het ook leuk om op zee te suppen. Dan krijg je wel de surf ervaring, maar zonder dat je veel moeite hoeft te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ik vind het gewoon leuk om te spelen in het water denk ik :whale:

Dit jaar zal er voor mij denk ik niet veel van komen ivm zwangerschap, dan verschuift je zwaartepunt door die buik en dan wordt het meteen wat lastiger. Misschien dat ik de sup alleen als drijf plank ga gebruiken om op een zwemmeertje op te dobberen, ipv een luchtbed hahaha

1 like

Geen ervaring met zwangerschap, dus misschien zeg ik nu iets heel raars, maar zou zo’n kajakzitje op je board niks zijn dan?

Hoezo wacht je op mooier weer? Met dit weer is het al heerrrrlijk op het water! :heart_eyes:

Op het water wel, maar erin nog niet denk ik en ik heb zo’n vermoeden dat ik daar nog wel een keer beland :rofl:

Oohja haha! :sweat_smile: Ach, extra setje kleding in je drybag voor de zekerheid.