Wat zou jij doen met 2 extra dagen per week?

Thnx! Die taalcursus staat op de planning maar door corona ging dat telkens niet door. Museum bezoeken is lastig ik heb geen auto en alle musea in de buurt heb ik al gezien. Foto’s heb ik in mijn nachtelijke uurtjes al uitgezocht en afgedrukt . Brood bakken zou eventueel kunnen maar dat is een activiteit van maximaal 30 minuten dus niet echt tijd vullend.

De taalexpres ga ik eens googlen! Thnx

Koken vind ik helaas nooit zo leuk. Ik word snel misselijk van kook geuren. Maar brood bakken ga ik zeker eens proberen . Maar 1 brood in 2 weken maken kost ook geen uren werk:)

Nou ook zeker geen 30 minuten met kneden, rijzen, etc! Zeker als je bijvoorbeeld zelf een zuurdesemstarter gaat maken. En dan nog gaat experimenteren met allerlei soorten brood. Maar dan moet je het wel echt leuk vinden, en uit jouw berichten lijk ik een beetje op te maken dat je nergens passie voor hebt? Lijkt me lastig.

2 likes

dat klopt helaas. ik heb nooit iets echt leuk gevonden om te doen en daarom dus deze vraag =)

En vrijwilligerswerk of een bestuursfunctie? Ik ben toch wel een halve dag per week kwijt met m’n bestuursfunctie en regelmatig ook een heel weekend waardoor ik minder weekenden vrij heb en dus die andere weekenden automatisch voller zitten.

1 like

Één dag extra voor mijn gezin ( en dan mijn man ook vrij dus) en één dag helemaal alleen. Dan zou ik lekker sporten, de stad in, met vriendinnen afspreken etc.

Oh zoveel; ik heb een bucketlist van dingen die ik nog graag wil doen. Nu staat er o.a. een wijncursus volgen op en heb ik me direct opgegeven hiervoor. Ik vind zoveel dingen leuk en wil zoveel, maar kom tijd tekort hm. Wat ik ook nog zou willen o.a.: taalcursus (Spaans), bij een boekenclub gaan en meer naar museums (museumjaarkaart aanschaffen).

1 like