Wat woont er rent-free in je hoofd?

Dit gebruik ik bovengemiddeld vaak. Maar ik werk met mensen die dit niet snappen helaas :frowning:

7 likes

Die boomers ook altijd

3 likes

Je zou denken dat dit juist een uitspraak naar hun hart is.

1 like

Ik gebruik dit ook :joy:

1 like

Twelve points from Russia go to… RUSSIA HA HA HA

10 likes

Om maar even in de Songfestival-sfeer te blijven:

Toen ik op de middelbare school zat zong een vriendin van me dit wekenlang elke pauze. Komt nog steeds regelmatig in mijn hoofd langs :joy:

3 likes

Deze heb ik ook vaak in m’n hoofd omg, en bijna niemand kent het want dit nummer deed het niet zo goed geloof ik

Haha wat grappig! Nee, ik heb het even opgezocht en het heeft de finale niet eens gehaald :sweat_smile: (begrijpelijk)

2 likes

Vrienden van mij hebben een kind gekregen en heet dus ook zo. mijn eerste reactie toen ik de naam hoorde: CAAAAAAAAAARL CARL? CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARL

7 likes

Heb sinds kort filmpjes van Duitslessen van vroeger gevonden. Nu zit dit constant in m’n hoofd. Dacht dat ik dit geblokkeerd had, maar nope

5 likes

Hahaha nu je dit post krijg ik meteen deze van mijn Duitslessen in mijn hoofd - die kan ik ook nog steeds bijna helemaal meezingen :cry:

5 likes

Ik zie telkens die prullenbak-vaccins aankondigingen langskomen waar dan staat ‘Niet bellen!’ en dat lees ik steeds als ‘Mij nie bellen!’

9 likes

Ik ben helemaal geen fanatieke songfestivalkijker, maar ik heb het in 2004 blijkbaar gezien en nog steeds heb ik vaak het refrein van dit (niet succesvolle?) nummer in mijn hoofd:

MUSIC IS WHAT I WANT, MUSIC IS WHAT I NEED, KISS ME AND TURN ME SLOW, UP AND DOWN, HERE WE GO
Dit is trouwens de eerste keer in 17 jaar dat ik dit opzoek en ik was vergeten hoe het verder ging. Die lage broek haha

8 likes

JEROEEEEEEN niet doen!

Een van mn huisgenoten heet ook zo dus ik zeg het bovengemiddeld vaak ook op een dag.

5 likes

Ik zag de titel van het nummer en gelijk zit deze in mijn hoofd.

18 likes

Omg als België die toch eens zou insturen volgend jaar!

1 like

Dat is niet eerlijk tegenover de andere landen. Tegen zoveel talent kan niemand op.

5 likes

Maar voor één keer mag dat wel vind ik

2 likes

Sinds het interview met Máxima heb ik deze al dagen in m’n hoofd:

In m’n eigen versie dan:

Ik heb een boot
Mijn naam is Willem en ik lig half in de goot
Ik heb het bij het Nederlandse volk verkloot
Maar ik ga varen op het kanaal
Ik heb de allerduurste boot van allemaal

(sta open voor aanpassingen/verbeteringen!) :innocent:

(Edit: verkeerde link)