En deze ook
Oooh ja deze heb ik echt zo vaak in mijn hoofd, niet grappig meer
Was hem even vergeten, maar zit nu Lord of the Rings te kijken en precies op het moment dat Legolas deze zin zei was het weer helemaal terug
âIâm sick and tired
of always being sick and tired
Adahmnanahmm oenananana anahimmanahimm oenananaâ
van Anastacia als iemand mijn geduld weer aan het testen is.
Ooh die schildpad doe ik ook altijd na
Oke deze is niet zo aardig. Ik kom de laatste weken regelmatig in het ziekenhuis en elke keer als ik langs rokende mensen loop bij de ingang plopt deze in mijn hoofd.
Offtopic
Samenvatting
Ik zat een paar jaar geleden buiten bij het AMC cancer center te wachten op een familielid. Kwam er een overduidelijk heel zieke vrouw naar me toe om om een sigaret te vragen ( ik rook niet)
Ze had een heel slecht nieuws gesprek gehad, als in âopgegevenâ.
We hebben een tijdje zitten praten over wat ze nog wilde doen. Ik ben toen naar de Shell gefietst om een pakje Marlboro voor haar te halen.
Heb later thuis zitten janken als een klein kind. Moet nog regelmatig aan haar denken.
Oh dat vind ik echt heel lief van je! Het is ook totaal niet aan mij om over die mensen te oordelen. Hun leven, hun keuzes. Maar sinds ik dat liedje heb gehoord zit het standaard in mijn hoofd bij een ziekenhuisbezoekje.
Gezellige clip trouwens, je partner in elkaar meppen
De clip leeft niet rent free in mijn hoofd. Volgens mij zijn ze aan het acteren dat ze aan het acteren zijn.
Jaren geleden had ik (ITâer) een gebruiker aan de lijn die een probleem had met âMozzarella Firefoxâ. Ik denk daar nog regelmatig aan en moet dan altijd weer lachen. Ik heb de gebruiker niet verbeterd, ik vond het zo aandoenlijk klinken.
Wanneer er ook maar een gesprek over drugs gaat:
Ecstasy, ecstasy e-e-e-e-ecstasy
Ecstasy, ecstasy e-e-e-e-ecstasy
Omg ja. Overigens zijn er zoveel situaties waarin plotseling liedjes uit Jesus Christ superstar met vol orkest door mân hoofd schallen.
âVraag het niet aan mij, ik ben met pensioenâ
slaat golfbal weg