Wat woont er rent-free in je hoofd?

En deze ook :sweat_smile:

4 likes

Oooh ja deze heb ik echt zo vaak in mijn hoofd, niet grappig meer :joy:

2 likes
1 like

Was hem even vergeten, maar zit nu Lord of the Rings te kijken en precies op het moment dat Legolas deze zin zei was het weer helemaal terug :rofl:

1 like

Altijd als ik delivery zie

3 likes

“I’m sick and tired
of always being sick and tired
Adahmnanahmm oenananana anahimmanahimm oenanana”

van Anastacia als iemand mijn geduld weer aan het testen is.

10 likes

Ooh die schildpad doe ik ook altijd na :joy:

Oke deze is niet zo aardig. Ik kom de laatste weken regelmatig in het ziekenhuis en elke keer als ik langs rokende mensen loop bij de ingang plopt deze in mijn hoofd.

10 likes

Offtopic

Samenvatting

Ik zat een paar jaar geleden buiten bij het AMC cancer center te wachten op een familielid. Kwam er een overduidelijk heel zieke vrouw naar me toe om om een sigaret te vragen ( ik rook niet)
Ze had een heel slecht nieuws gesprek gehad, als in “opgegeven”.
We hebben een tijdje zitten praten over wat ze nog wilde doen. Ik ben toen naar de Shell gefietst om een pakje Marlboro voor haar te halen.
Heb later thuis zitten janken als een klein kind. Moet nog regelmatig aan haar denken.

15 likes

Oh dat vind ik echt heel lief van je! Het is ook totaal niet aan mij om over die mensen te oordelen. Hun leven, hun keuzes. Maar sinds ik dat liedje heb gehoord zit het standaard in mijn hoofd bij een ziekenhuisbezoekje.

2 likes

Gezellige clip trouwens, je partner in elkaar meppen

2 likes

De clip leeft niet rent free in mijn hoofd. Volgens mij zijn ze aan het acteren dat ze aan het acteren zijn.

Echt op de meest random momenten heb ik dit nummer zomaar uit het niets in m’n hoofd echt whyyyy

10 likes

Jaren geleden had ik (IT’er) een gebruiker aan de lijn die een probleem had met ‘Mozzarella Firefox’. Ik denk daar nog regelmatig aan en moet dan altijd weer lachen. :sweat_smile: Ik heb de gebruiker niet verbeterd, ik vond het zo aandoenlijk klinken.

62 likes

“”LOL”. Laffing out laut.” Inclusief dat wijzende vingertje

16 likes

Wanneer er ook maar een gesprek over drugs gaat:

Ecstasy, ecstasy e-e-e-e-ecstasy
Ecstasy, ecstasy e-e-e-e-ecstasy

6 likes

En dan vooral het stuk dat hij zingt
“Could mohammed move a mountain or was that just PR?”

4 likes
20 likes

Omg ja. Overigens zijn er zoveel situaties waarin plotseling liedjes uit Jesus Christ superstar met vol orkest door m’n hoofd schallen.

4 likes

“Vraag het niet aan mij, ik ben met pensioen”

slaat golfbal weg

38 likes