Omg jaaaa ik vond dat toen zo’n leuk liedje? Hahah whyyy. Kan hem ook nog helemaal meezingen
Hahahahaha ik hoor het meteen in m’n hoofd
Dankzij Bert Visser ken ik deze klassieker ook helemaal uit mn hoofd
En elke keer als ik kokosmelk zie denk ik hieraan
Jaaa hahaha en dan vooral “ctrl delete, dat werkte ALTIJD”
Als iemand het in het Engels over zwanger zijn heeft komt dit als een randdebiel naar boven. Soms flap ik er dan ook “pReGaNaNaNt” uit, en dan zit iedereen altijd zo
Kiep!
Als ik de naam Marga hoor of lees denk ik Marghrhgra vanwege die scène van Friends waarin Joey en Chandler flirten met een Nederlandse genaamd Marga en haar naam uitspreken als ‘MargrHra’. Ik wilde een filmpje posten maar zag net dat ze het eigenlijk niet eens zo heftig uitspreken als ik het ik m’n hoofd heb haha.
Aaaah ja Hamtaro! Die komt bij mij ook nog af en toe voorbij.
Hamtarooooo, kleine hamsters, grote avonturen
Echt alles wat eindigt op -ap oid gaat zo door mijn hoofd heen. “Yo Kip, kan jij die map ff pakken?” Me in mijn hoofd: “Mi-ma-mappieeee mappie mappie map.”
Haha ja DIT!
CDA is ChristenUnie
My husband is antiquair
Meenemen!
Raps
Maar vooral het broodje met beleg komt echt wekelijks terug
Daarnaast huilon:
Of genieton:
En van series popt dit regelmatig op in m’n hoofd:
De coolcoolcool van Brooklyn 999
Of de Jolene scene uit Modern Family
Shit ik weet niet waarom maar moet hier zo keihard om lachen .
All the fucking time. Vooral onderling met mijn vriend. “Wat moet ik voor boodschappen halen?” “Your self bepeels”
Sorry voor deze maar hij zit nu in m’n hoofd terwijl ik wil slapen dus dan maar liever het leed delen toch.
Ohjaa deze ken ik ook nog goed. Wat een lange reclame is dat trouwens! Hadden we dat altijd toen?
Hahaha jaaa! Inclusief de aai over de bol. Hierdoor popt Bobby’s World ook weer omhoog hier.