Als ik het woord Sittard zie of hoor, gelijk “Wat denken jij?! Jij komen hier zo praten tegen mij in Sittarrrrrd, TEGEN MAIII?! Je weet niet wie ik bennnn”
Wahahauw
Nu komen we echt in niche territory, maar:
en hoe meer ik het bekijk, mn moeder had gelijk in de stem van Carry Tefsen
Ah top, die was net weg hier
“I will look for you, I will find you and I will kill you.”
Ook zeg ik regelmatig hardop “Off with his head” geïnspireerd door the Queen of Hearts.
Oh en geen idee of iemand het kent (Noord-Hollanders die als kind vroeger vaak naar Sprookjeswonderland gingen?!) ik heb dit liedje zo vaak in mijn hoofd, ook als ik/iemand iets niet lust. (Violinde lustte namelijk enkel aardbeien met slagroom)
“Ik hou niet van pizza, pindakaas of ei, chocoladetaart is helemaal niks voor mijjjj! Ik lust niks, niks niks! Niks niks helemaal niksssss”
Maar ik ben maar een eendje
Zoveel herinneringen hier!
Heel veel van wat er in mijn hoofd leeft staat er al. Maar toch:
Deze kent waarschijnlijk niemand, maar daarom misschien juist leuk:
Ik dezelfde categorie weet ik nooit uit mijn hoofd de volgorde van letters in het alfabet tussen de g-p en die moet ik ook altijd neuriën met het alfabet-liedje.
Ahaha same, fijn om te horen dat ik niet de enige ben
Er schoten me vandaag nog weer andere dingen te binnen die ik vaak in m’n hoofd heb:
Als ik ergens binnenkom waar het uitgestorven lijkt en ik zo ‘hallo?’ vraag om te kijken of er iemand is, denk ik vaak aan dat stukje uit Titanic waar zo’n man tussen de drijvende lijken naar overledenen zoekt en roept ‘is there anyone alive out there?’
Oh nice dit staat op youtube, dit dus:
Als ik met m’n vriend praat en hij of ik ‘and then?’ vraagt moet ik standaard denken aan deze scène uit Dude, where’s my car:
En als m’n vriend mij vraagt om preien te halen voor z’n pie dan denk ik altijd hieraan:
En tegenwoordig denk ik bij prei ook vaak aan deze random foto die hij me een keer stuurde toen hij prei gehaald had:
Ok laatste, als mensen goedemorgen zeggen denk ik 9 van de 10 keer hieraan:
Als ik het woord usher hoor in een normaal Engels gesprek, doet mijn hoofd meteen YEAH YEAH YEAH, tududu YEAH ush ush ush
Dit ken ik dan weer niet maar heb wel vaak Violinde violinde eet je bordje leeg bi ba bordje leeg bi ba bordje leeg. Verder ken ik het ook niet, maar dat ene zinnetje… komt daar volgens mij ook vandaan
Jaaa dit zeg ik altijd tegen m’n moeder als ik de kat niet kan vinden. “Hij is wag.”
Als iemand het over zijn of haar opa heeft, of ik het zelf over die van mij wil dit nummer ook nog wel eens om te hoek komen kijken:
Haha ja! Dat komt echt een minuut voor het stukje dat ik noemde!
omg waar kijk ik naar ahahah dit kun je toch niet serieus nemen, geweldig
Is je vader dan ook vaak een tovenaar? Die van mij wel. Het is echt, het is heus!
En dan de beleefde glimlach van Lodi
Ik mis hem </3
Haha nee dat was voor mijn tijd en ook nooit teruggezien op Zapp Achteruit ofzo. Het volledige oeuvre van Annie M. G. zit wel goed vastgeroest.
Ook nog bij computerproblemen trouwens, naast ‘Hij doet het niet’ uit Otje:
Ik heb het ook nooit gezien, maar toch heeft het zich in mijn brein genesteld
Ooh ja otje! Daar had ik een cd van. Hij doet alleen delete, delete. Hij doet het niet… Ik heb ook nog vaak Musopia en Heppie in mijn hoofd.