Wat je van ver haalt is lekker (producten uit het buitenland)

Deze yoghurt was trouwens ook echt top in Zweden

3 likes

Ik heb ze bij de Jan Linders gezien

1 like

Ik koop het altijd groots in als de Lidl weer Duitse weken heeft. Of zelf maken, kan ook. Heb je wel een spatzlerasp nodig.

1 like

Echt???
Ik heb het hier in de toko nog nooit gezien, maar zal eens een andere bezoeken dan! Thanks! :smiley:

Paprika buggles <3 net weer 3 zakken gekocht voor het weekend

2 likes

Holy SHIT dit klinkt lekker zeg!!!

Ja dat vind ik ook lastig. Meestal kook ik het eerst en dan bak ik het nog even kort met boter en een half bouillonblokje. Niet precies hetzelfde, maar wel heel lekker.

1 like

Bij de Jamin hebben (of hadden) ze witte chocolade met stukjes candy corn, zoooo ontzettend lekker!

Candy corn is volgens mij wel echt zoiets wat je of heel lekker vindt of je vindt het vies hahahaha

Echt zo’n product waar je trek in moet hebben, maar I like ittt (Italië)

1 like

Wat zijn die Mango bakjes? Zie het altijd in de Tesco en wil het kopen, maar zou niet weten wat het is :sweat_smile:

Hmm sounds good, misschien toch maar meenemen :grin:

Nog even mijn bijdrage aan dit topic;

Sowieso Crunchie, Boost en Aero vanuit de UK. Ook deze:

en

En vanuit Duitsland dit:

beste chips ever, maar limited edition :disappointed_relieved: Sowieso is Crunchips echt top
image
Ook limited edition met pasen helaas…
image

Dit uit Oostenrijk:

Deze uit Spanje:
image

5 likes

Dat limited edition van die chili cheese chips klopt volgens mij niet, want ik haal die echt al jaren bij Real. Echt lekker idd!

Echt de Grilled Cheese variant? Zo ja, waar!? Is echt mijn lievelings, maar niet te vinden in alle supermarkten die we altijd afgaan in Kleve. :sleepy:

Ja, sterker nog 2 weken terug nog gezien bij volgens mij de Real in Berlijn. Kan ook wel kloppen want ik ga zelf ook altijd naar de Real in Tönisvorst als ik boodschappen ga doen en dan zie ik hem volgens mij bijna altijd liggen. Heb ‘m afgelopen zomer nog meegenomen voor @Kamerbreed

Edit: afgelopen zomer had ik die trouwens niet van die Real, maar de Globus in Kaiserslautern bedenk ik me nu. Zal er op letten als ik m weer eens spot.

2 likes

@nightlife dove caramel kan je ook in Nederland kopen!

Ah thanks! Zal het eens opzoeken als ik weer naar Duitsland ga :grin:

@Pabbles ook de gewone chocoladereep? Had hem nog nooit in NL gezien.

deze zijn ook in België te koop, bij Carrefour dacht ik

Up up up!
Wat moet ik volgende week sowieso in Duitsland scoren? Bakproducten gaan sowieso al mee, maar zijn er verder nog aanraders?

Deze at ik in Texas en ik droom er nog steeds van:

Cheetos is er niks bij.

Philadelphia met milka haal ik altijd, pretzels, whatever gekke alcohol (als je drinkt), kastanje pasta, after eight toetjes (als je daar van houdt), vegetarische dingen, vanille amandelmelk, chocolade, etc. En thee (maar ik heb geen aanraders; ik koop gewoon alles wat ik niet in nederland kan vinden)

Ik ga altijd naar duitsland puur om te kijken wat ik nog nooit in nederland gezien heb en dat dan te kopen

6 likes