Wat je even kwijt wilt #3

Omdat dit ‘interessant’ was voor mijn studie en ik op dat moment stage liep bij de organisatie die verantwoordelijk is voor de bestraffing van deze verdachte.

Deze vrouw is echt mijn voorbeeld. Ze is misschien een beetje gek met haar outfits maar dat vind ik juist zo tof aan haar haha. :heart: Nu weet ik inmiddels wel dat het allemaal wel grotendeels in scene is gezet, zo rookt ze ook niet bijv. maar ze staat wel rokend op foto’s. Maar alsnog haha tof hoor als je eind 80 bent en inmiddels 90, het komt toch ergens weg.

(Ik vind het roken niet stoer hoor maar het gaat om het totaal plaatje)

11 likes

@anon26776401 Ik heb hem ook duidelijk proberen te maken dat veel mensen af en toe in de knoop zitten (including me) en daarbij hulp zoeken. En hij is naar mij toe wel opener omdat ik mijn eigen ervaringen gedeeld heb. Ik hoop alleen maar dat hij snel hulp gaat zoeken want ik weet verder ook niet meer wat ik zeggen moet.

2 likes

Wat een heerlijk begin deze vrijdag ochtend. Worden al een uur lang grapjes gemaakt op kantoor.

1 like

Ik heb zowaar kleur aan vandaag

5 likes

Sorry maar wat een debiele reactie. Is het zo raar om iets interessant te vinden maar dat het tegelijkertijd rauw op je dak valt?

4 likes

Als het kan lekker in bed kruipen met een kopje thee. Beterschap

Dit is een gekke dag. Ik zou gaan trouwen -voor de oplettende kijker; dit gaat dus niet door- en het is 8 maanden geleden dat mijn beste vriendin overleed.

6 likes

Mijn broer zegt dat het misschien een goed idee is om een profiel aan te maken bij tinder/badoo voor afleiding en leuke gesprekken. Maar is dat niet heel erg vreemd? Dacht altijd dat het was om te daten of voor seks en daar heb ik echt geen behoefte aan.

Sterkte vandaag, kan me voorstellen dat het een rare datum is. Heb je een beetje afleiding?

Ah damn, sterkte vandaag. :heart:

Ja ja ik lees net dat dit dus sowieso doorgaat. Heb er echt zin in haha. Best leuk begin van een eerste vrijgezellenfeestje. Tweede activiteit is een escaperoom, iets wat ik altijd nog keertje wou doen.

3 likes

Wat een rare vogel is die Martin Vrijland.

Ik heb zo’n slechte nacht gehad en ik moet zo kwartaalcijfers gaan opmaken en doorgeven, maar ik ben helemaal niet scherp en vergeet de hele tijd vanalles. En ik heb al zo’n hekel aan die kwartaalcijfers. :weary:

Sterkte vandaag! Ga je wat anders doen vandaag of heb je een rustig dagje?

BILLY! wereldwijd.

3 likes

O, zo herkenbaar dit :frowning: Al zijn voor mij banen niet onbereikbaar, maar ze nemen me gewoon niet aan. Maar ik wil gewoon graag een fulltime baan (werk nu heel parttime), zodat ik ook uit huis kan. Maar ja, moet ik wel ergens worden aangenomen :frown:

1 like

Misschien een domme vraag, maar waar is het strak in je zwempak topic? Ben een tijdje niet op het forum geweest en met de zoekfunctie krijg ik hem ook niet. Is hij afgeschermd misschien en heb ik nog niet genoeg berichten?

Deze oma is kapot na 5 minuten fietsen (op bejaardentempo) :slightly_frowning_face:

Is niet normaal, is niet goed…

Ja members only, vanaf 50 berichten dacht ik.

1 like