Heel warm
Ik ga maandag naar once upon a time met mn ouders. Maar ik vind dingen voorspelbaar, toen ik âSharon Tateâ zag wist ik al wat er ging gebeuren⊠if it happens haha
Ik kreeg een berichtje van een man op instagram, iets van âcurvy vrouwen zijn mooi, wat goed dat je voor jezelf opkomt en voor je lichaamâ
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, hij heeft gewoon een vrouw en twee kinderen?
Omelet du Brie de piemĂšl
Oh nee geen letterlijke klap sorry!! Ben verder oké dus het komt ook wel goed, het is gewoon ff kut nu.
Yo even een kort vraagje over WhatsApp, omdat ik een oma ben. Ik wil iemand toevoegen, maar diegene hoeft mijn echte voornaam niet te zien (normaal vind ik het geen probleem).
Is mijn naam zichtbaar voor contacten of niet? Of moet een contact zelf een naam voor mij invullen? Ik zie nergens een optie met ânaam verbergenâ net als je wel bijv. laatst gezien kunt verbergen.
Als ik naar instellingen ga in whatsapp dan staat bovenaan mijn naam, als ik daar op klik kan ik die aanpassen en dat is de naam die de ontvanger van jouw bericht ziet.
@Luzarl Dank je wel! Bij mij ziet het er een beetje anders uit.
Edit: ohhhh je bent jarig! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een fantastische dag hebt vandaag!
@Spaarlamp dank je, bedoel je dan dat al mijn huidige vrienden ook die ânieuweâ naam zien, of dat zij de naam blijven zien onder welke ik in hun telefoon opgeslagen sta? Of word ik dan niet meer herkend? Haha
Nog steeds heel erg misselijk
In het gesprek zelf zien ze hoe zij jou hebben opgeslagen, dus gewoon Berlijn, maar als ze een melding in hun scherm krijgen dat jij een bericht stuurt staat er (afhankelijk van hoe jij je meldingen hebt ingesteld) âbericht van Carlaâ of âCarla en dan je tekstâ. Dus alleen in de melding zien ze jouw zelf gekozen naam.
Waarom wil ik dit zien?
Slide in mn dmâs voor de tutorial
Mijn fave anterpernour
@Spaarlamp like op je boos/frustratie/huilen bericht ter herkenning. Had dit donderdagavond zo kunnen schrijven je kunt er ook gewoon Ă©cht niks tegen doen he?! Just happens
Muahaha, beste reactie ooit, dankje
@Flamoes, ja heb het allemaal al verwijderend maar weet dat ik als ik mijn best doe, ik wel weer wat gegevens terug kan vinden. Maar heb het mezelf inderdaad zo moeilijk mogelijk gemaakt, haha.
Maar heb me keurig gedragen en blij dat jullie dus een soort van getuige zijn van mijn belofte aan mezelf.
@GrumpyHarry hoe durf je
Dank je Wel vreemd dat het zo werkt met die meldingen, ik heb daar nooit iets van gemerkt. Als ik een melding krijg van een Whatsapp-bericht, dan zie ik altijd de naam die ik zelf ingesteld heb voor diegene. MysterieusâŠ
Ja weet je, het is altijd vet raar als een random iemand op het internet je hierover advies gaat geven, want wij kennen de hele situatie niet maar: jij kan dit. Jij bent een geweldig en onafhankelijk mens en jij kan zonder deze ex een geweldig leven leiden. (Ik zou willen dat iemand me dit destijds had gezegd.)