Wat je even kwijt wilt #26

Ja vooral gericht op Nature en Science. Bedankt voor de tip! New Scientist ziet er goed uit :smiley:

1 like

Zou me lekker snel gaan omkleden en naar de bieb vluchten. Kan zij lekker in jullie tuin rommelen haha, maar wss zal ze dan wel weggaan als je er niet meer bent.

Mijn man en ik gaan morgen naar een pianoconcert en als voorbereiding zitten we nu steeds piano Tiles te spelen op onze telefoons :joy:

4 likes

Knutselen is wel een goede tip. Sowieso als ik mijn handen bezig ben kan ik ook minder nadenken. Ik ga Pinterest doodschrokken voor ideeën, bedankt!

Aargh, ik heb opeens allemaal zorgtoeslag gekregen van de Belastingdienst maar ik wil dit helemaal niet? Ze hebben het berekend op basis van mijn inkomen vorig jaar maar ik heb sinds februari dit jaar een baan waarbij ik gewoon genoeg verdien en geen toeslag nodig heb. Ik heb al zo vaak gedonder gehad met de Belastingdienst dat ik achteraf alles terug moet betalen omdat ik meer ben gaan verdienen en uit voorzorg had ik alles stopgezet en nu doen ze het automatisch! En nu moet ik dat bedrag apart zetten en dat vind ik irritant.

@Spaarlamp had ook al iets raars daarmee vanochtend!

1 like

Ahja, ik lees het nu. Ik heb alleen helemaal geen toeslagen aangevraagd, al 2 jaar niet. Maar ik zie net dat onze boekhouder mijn inkomen heeft doorgegeven. Alleen is dat dus mijn oude inkomen, dus daarom krijg ik het ineens. Het komt nu stiekem wel even goed uit als voorschot op mijn salaris, maar ik zal het toch terug moeten betalen dus ik hou het maar even apart.

Pfff ik wilde zoveel doen vandaag maar voel me sinds vannacht echt ruk. Niet echt ziek, maar echt zo net wel net niet zeg maar. Net geen hoofdpijn, maar wel een naar gevoel. Net geen buikpijn, maar wel een naar gevoel. Net niet misselijk, maar wel aan het rommelen. Blegh. Net al wel deel aan mn onderzoek gedaan. Denk dat ik het afronden daarvan even uitstel, heb nog tot zondag en moet alleen nog wat schema’s erin zetten en de literatuurlijst updaten. Wel nog even naar de winkel, maar wilde eigenlijk ook opruimen en schoonmaken.

Afgelopen nacht weer teruggekomen van vakantie :frowning: De komende 4 dagen meteen weer volle dagen werken, pfff

Ik heb net mn lingerie body gepast en voelde me zo sexy. Morgen een body positivity video opnemen.

27 likes

Ik zit alleen op kantoor en heb echt 0,0 motivatie om iets te doen. Nog 5 dagen en dan ben ik gelukkig weg hier.

Ja, zij! Ze maakt echt interessante video’s (en ik heb eigenlijk niet echt iets met mode, haha).

(Justine Leconte heet ze.)

Knap dat je dat al wist met zo weinig informatie, haha!

1 like

@Chuckie heb je nog een kaassoufflé gegeten in Brussel?

Neee :slightly_frowning_face: Moet zeggen dat ik ook niet héél hard gezocht heb uiteindelijk, maar heb ze ook niet gezien. Wel frieten! En Belgisch bier en chocola! Dus ben hoe dan ook een tevreden mens

4 likes

Mijn vriend en ik gaan morgen tekenen voor een geregistreerd partnerschap. We hebben een huis gekocht dus eigenlijk doen we dit een beetje voor de formaliteit, maar hij kwam gisteravond ineens thuis met een ring voor mij :heart: zo lief

61 likes

De rest klinkt ook heeeerlijk!

Lijkt me best heftig om te horen als het niet verwacht. Aan de andere kant is het wel goed dat je een fysio hebt die aan oorzaakbestrijding doet en niet alleen symptoombestrijding. Ik kan me best voorstellen dat het moeilijk is om met iets aan de slag te gaan waarvan je denkt dat het niet ligt. Ik zie wel dat je er voorzichtig voor open lijkt te staan, heb je het al eerder geprobeerd?

1 like

Hebben wij kaassoufflés in België? Dat is niet hetzelfde als een kaaskroket, toch?

Aaaawh het filmpje voor mijn broers verjaardag ‘geven’ was echt heel erg leuk! We facetimeden (
) via telefoon en kon dus live zijn reactie zien terwijl hij keek op laptop. Hij kreeg tranen in zijn ogen en heeft wel 5 x daarna nog gezegd/ gestuurd hoe leuk hij het vindt. Zo leuk om iemand blij te maken haha :smiley:

40 likes

Zo, net officieel 20 minuutjes echt thuis van vakantie. Heb driekwart van mn koffer meteen de wasmachine in gepleurd. Verder bedank ik mijn vader wel voor de leuke thuiskomst
 de was die ik had gedaan voordat ik wegging hangt nog aan de lijn, alles in de koelkast is over datum, alle prullenbakken zitten bomvol en er liggen allemaal kattendrollen in de voortuin??? So good to be home #not