Ik moet vandaag best ver reizen met de trein en ben er net achter dat ik mijn oortjes ben vergeten
Die van de Hema, 20 den! Maar volgens mij was @grace pantyâs aan het testen, dus zij weet wellicht wel betere
@Booklover @Rebus nee, vorig jaar hebben we zelfs âŹ40 terug moeten betalen. Bij beide staat voorschot aug-sept.
Ja die heb ik vorige maand wel lager gezet, dus het kan zijn dat het compensatie is trouwens. Heb het deze maand erg hard nodig dus komt nu heel goed uit, maar ga het wel ff uitzoeken. Maar ook gek dat als het compensatie is, het niet bij de betalingen op de site staat.
Pff ik wilde net havermout maken maar het is mislukt dus nu ontbijt ik met een plakje cake en een banaan
Alles wat jij teveel hebt gekregen, kreeg ik te weinig. Ik weet waar je huis woont, dus ik kom het gewoon halen!
Die Franse Youtuber/designer die in Berlijn woont zeker met dat lange haar. Zij blijft leuk
Is goed meit, zal vast thee zetten
Ik heb geroosterd brood met avocado herontdekt en ik vind het zooo lekker. Ga het nu eten voor ontbijt en heb er zo veel zin in, cant wait
Hahahah ja dat was ook zo, alleen te heet voor geweest afgelopen tijd! Binnenkort zal ik het onderzoek voortzetten. @MakeFezHappen voor mijn zomerstop vond ik die van de Appie wel ok, en tegen afzakken draag ik vaak een fietsbroekje of onderbroek ofzo over de panty. Dat is een lifehack van toen ik 5 was.
Ik moet gestopt worden. Ik heb gister een lading eiwitrepen besteld, een tas, dingen bij H&B, een weegschaal op Vakantie.Veilingen, er zijn schoenen onderweg van zala.ndo en kreeg net bericht dat de jas die ik wil van de h&m weer op voorraad was dus direct besteld. Ik heb helemaal geen geld. Ik krijg vandaag salaris. Dat heb ik dus al opgemaakt. Waarom ben ik zo.
Herkenbaar. Ik heb ook geen geld voor extraâs nu maar ik ben toch al vanaf gister avond aan het bedenken hoe ik meerdere Sims uitbereidingen kan kopen die nu 50% korting hebbenâŠ
Ik klink nu als een verwend nest want ik heb nog 2 weken vakantie (werk in het onderwijs) en ik loop echt met mijn ziel onder mijn arm.
Iedereen die ik ken is weer aan het werk, ik zit vol met onzekere zwangerschaps emoties en weet gewoonweg niet hoe ik mezelf moet vermaken? Normaal ga ik zwemmen, beetje in huis rommelen maar nu heb ik gewoonweg niks te doen? Ontzettend luxe natuurlijk maar ik vind het maar saai.
Ik heb dit ook gehad bij mij is het compensatie en staat het ook niet op de site bij betalingen maar wel bij de beschikking.
Ik heb neon roze nagellak op en vind het helemaal geweldig.
Jammer dat ik normaal geen nagellak op mag met mijn werk
Oke ik ben echt boos. Heb late dienst en moest super veel doen nog vandaag, staat ineens mijn schoonmoeder voor de deur om iets op te halen. Ik zat hier in mijn pyjama te studeren. Is mijn vriend dat dus blijkbaar vergeten te vertellen dat zij langs zou komen. Ze zit hier nu al een half uur en ik heb al gehint dat ik druk ben, maar haar kennende zal ze nog wel even blijven. Daar gaat heel mijn planning.
Is je vriend zelf niet thuis?
Nee die is gewoon werkenâŠ
Heb net weer tegen haar gezegd dat ik het ontzettend druk heb en verder moet met mijn studie, zegt ze dat ze wel even de tuin netjes gaat maken en dat ik gewoon verder kan gaan met waar ik mee bezig was. Super fijn normaal, maar ik wil nu gewoon dat ze weg gaat. Waarom durf ik dit niet te zeggenâŠ
Zou het gewoon zeggen dat je het druk hebt en geen tijd vandaag.
En dan een andere datum voorstellen om bij te kletsen.
Dat is lastig ja, super lief bedoeld waarschijnlijk. Maar het komt nu even niet uit.