Wat je even kwijt wilt #22

Vage vraag: ik las van de week iets hier over een rustgevende Spotify playlist. Het was geen asmr, het was geen sleep thema maar iets met een D. Ik weet niet meer wie of waar dat gepost was maar ik wil hem graag luisteren, dus iemand een idee?

Hmm helaas ben ik toch echt te verkouden /kortademig / een hoestend paard om naar m’n groepsles te gaan. Wel echt jammer want had er echt zin in maar goed, nu ga ik maar lekker burgerlijk aan een fotoalbum werken. Je moet iets

Misschien kun je de zoekfunctie gebruiken en dan specifiek op nieuwste berichten filteren, dat je het op die manier kunt vinden?

Deep focus?

Ik denk ook van niet. Ga dan maar gewoon de deur uit vandaag!

2 likes

Het was niet eens zo nieuw meer, maar bedankt! Ik ga het proberen!

@LizzyBennet volgens mij niet maar bedankttt

1 like

Meet dan ook direct ff een kort pittig kapsel aan met een rode felle pluk en match die met een spannend montuurtje. Je bent een herfsttype of je bent het niet. :upside_down_face:

3 likes

Ik heb hetzelfde, alleen staat hij op ‘‘Zending is bij PostNL’’. Een ander pakketje dat vandaag komt staat al op onderweg. Irritanttttt, ik wilde het morgen aan :cry:

1 like

Nou, we zijn erachter dat mijn moeder een maagbreuk heeft en dat haar lichaam waarschijnlijk daarom zo heftig reageerde afgelopen weekend. Alleen zijn we daar niet achtergekomen door onderzoek ernaar, maar door een longfoto die gemaakt moest worden voor de reumatoloog (die diagnose heeft ze ook pas een paar weken :pensive:) en die zag het. Ouderdom komt bij haar echt met gebreken, zo sneu :pensive: Ze moet ook echt veel medicijnen slikken nu.

2 likes

Ja, zo irritant! Bij de toelichting staat er bij mij: “De afzender heeft uw pakket wel bij ons aangemeld, maar nog niet afgegeven bij een PostNL locatie. Wij kunnen u nu alleen een schatting geven van de dag en het tijdstip waarop uw pakket wordt bezorgd.”

Kan er dan wel vanuit gaan dat het vandaag niet meer komt! Jammer, ik had na 1029102 jaar eindelijk een set voor op mijn balkon gekocht omdat het komend weekend lekker weer wordt. Hopelijk komt het nog voor het weekend binnen.

Hopelijk komt ie dan vrijdag!

1 like

Veel sterkte… Op zich wel fijn dat jullie weten wat het was?

Ja, dat wel. Kan ook een combinatie geweest zijn van pijnstillers die de maag geïrriteerd hebben (NSAID’s staan er wel bekend om natuurlijk) en die maagbreuk. Maagbreuk zit er overigens al wel langer (klopt ook).

Blijft toch bijzonder dat ik nu nog maar 1x weer heb gekotst sinds het uit is met mijn ex en ik denk dat ik toen bedorven kip heb gehad. Vraag me nog steeds af waarom ik steeds misselijk werd in zijn huis en ik ben een beetje bang want eind volgende maand ga ik daar weer een keertje slapen.

Ik heb spierpijn van tien minuten hoelahoepen :star2:

3 likes

Ik deed daar niks anders dan ik thuis deed en hij had best een schoon huis. Er hebben toen best veel mensen meegedacht wat het kon zijn (ook dokters en het ziekenhuis) maar niemand kon een logische verklaring vinden. Maar ik had het ook toen we een keer in zijn ouders huis gingen slapen om te testen of ik het dan ook zou hebben. Weeeeird.

De jongen met wie ik date heeft echt zo’n chille kledingstijl (of nouja, echt gewoon goals. Gekke sokken, met mooie pantalons, clarks), word er helemaal blij van haha (m’n ex had echt een stomme kledingstijl dus ik vind dit gewoon gaaf zo)

16 likes

Ik denk haast dat het psychisch moet zijn (geworden)? Dat je daar ooit een keer heel misselijk van iets bent geworden en daardoor iets in dat huis (een geur, een beeld, oid) associeert met braken. Mijn vader heeft een nieuw paar schoenen dat hij niet meer aankan, omdat hij zijn eerste chemo-misselijkheid kreeg toen hij die schoenen aan het aantrekken was, het aanzicht van die schoenen maakt hem instant misselijk, terwijl die chemo’s nu al jaren geleden zijn.

1 like

Even een random berichtje niet specifiek aan één forummer gericht, maar ik zie hier op het forum de laatste weken opvallend vaak berichten voorbijkomen waarin forummers aangeven dat ze willen gaan minderen met het eten van vlees of zelfs dat ze vegetariër of veganist zijn geworden of willen gaan worden en dat vind ik zooo leuk en goed :blush:

40 likes

@Lovepink jaaa heb hem gehaald!

binnenkort weekendje weg met vriendinnen en dan kan ik rijden ook voor het eerst bij ons, zo chilllll

23 likes