Wat je even kwijt wilt #22

Ik feest wel voor je :sunglasses::ok_hand:t3:

1 like

Gaan zeker allemaal een lang weekend weg :stuck_out_tongue:

Heel veel succes! duidelijk je grenzen aangeven, ook als het niet meer gaat.
En de eerste stap is altijd de moeilijkste en de grootste, erna zal het minder worden.

1 like
Het antwoord op je vraag is

12 likes

Saai.

Ik had een keer zo’n zelfde schrik, maar dan met schoenen. Toen bleek ik mijn sloffen nog aan te hebben. Onderweg naar werk. En een keer mijn pyjamabroek maar dat was expres want het was extreem koud, maar ik was even vergeten dat we toen door omstandigheden op het schoolplein parkeerden haha dus alle leerlingen zagen mij met lichtblauwe fleece broek met sterretjes :slightly_smiling_face:

32 likes

Zie zoooo op tegen vandaag want het is echt een gekkenhuis op werk. Maar daarna wel vier dagen weekend :muscle:

1 like

De rien :grimacing:

Okeeeee drink ook maar veel biertjes!!!

1 like

Ik heb vanavond een concert, maar ik ken eigenlijk maar een nummer van de band en heb helemaal geen zin. Zit liever de hele avond op een terras.

Dus ik hoop dat de vriendin met wie ik ga er ook geen zin in heeft.

Iets bekends? Ik wilde vanavond naar een concert, maar was allemaal gedoe, dus nu ga ik niet.

En ik heb een nieuw duur hoofdkussen, maar nu lag hij toch wel héél stevig. Ben wakker geworden met lichte hoofdpijn, maar dat kan ook komen door de muur die gisteren ingespoten was. En nu heb ik het veel menstruatiekrampen en ik ben misselijk en mijn ogen voelen raar door mijn net gezette wimpers :roll_eyes: drama.

Ik ben al sinds vrijdag zo ontzettend uit mijn doen door hormonen, heb dit echt nog nooit zo gehad. Ik heb nergens zin in, er komt niks uit mijn vingers, kan alleen maar huilen en melancholisch voor me uit staren, en mijn vriend kan het ook flink ontgelden dus. Ik overweeg bijna om weer aan de pil te gaan want toen had ik dit geneuzel iig niet, wat is dit kut zeg :frowning_face:

Sons of the East. Ik ken het zelf dus echt niet goed, volgens mij zijn ze ook niet super bekend.

Wat is dat toch met die oudere vrouwen die chique willen doen en dan 1 kleur ( vaak rood of blauw) 100 x terug laten komen in hun outfit.

6 likes

Ik lag er gister om 22.45 in en om 3.00 sliep ik nog steeds niet (en dat met slaapmedicatie :roll_eyes:). Echt zó irritant. En nu is de dag pas een paar uur bezig en ben al/nog helemaal gesloopt :weary:

Ik denk altijd dat die zo’n kleurenworkshop hebben gehad :laughing:

5 likes

Ik moet vandaag 2x een uur met m’n baas in de auto. Voelt altijd als een soort van functioneringsgesprek :joy::sob:

7 likes

Hahaha jaa “Warme kleuren zoals BIJVOORBEELD rood staan jou goed.”

Hoppa alles rood. Ook fel rood en rood met koele onderonen want ja mevrouw heeft niet heel goed opgelet

3 likes

Met paars komt dit ook veel voor

1 like

Ik ben schuldig

Hmmm, denken jullie dat ik dit pakket vandaag nog kan verwachten of niet? Ik moet ook eigenlijk de deur uit…