Gefeliciteerd met je verjaardag!
Wordt zoiets eigenlijk snel schoongemaakt? Hoe snel moet je erbij zijn zeg maar.
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Wordt zoiets eigenlijk snel schoongemaakt? Hoe snel moet je erbij zijn zeg maar.
Nog facking lelijk ook
Thanks!
Ligt maar net aan de bui van het personeel. Heb regelmatig gehad dat ik om x uur snachts een berichtje krijg van iemand die dat net gedaan heeft en als ik ga kijken (minder dan 12u later) dat het alweer schoon is. Terwijl ik ook vaak zat heb meegemaakt dat een trein met 5-6 pieces, of een wholecar (zoals die roze van @instantramen) weken blijft rijden.
of in een kleurboek
Wat betreft die wholecar van @instantramen, hier zit een speciale betekenis achter. Deze ‘kunst’ (voor zover je het kunst kan noemen) is letterlijk nagemaakt van een beroemde Amerikaanse graffitispuiter uit de jaren 70/80, genaamd Michael Martin (zijn echte naam, hij schreef Iz the Wiz) . Het origineel is deze:
Gemaakt in 1980, vlak na de dood van John Lennon, als tribuut aan hem.
Op deze trein staat Michael Martin in dezelfde stijl, dus een tribuut aan degene die bijna 40 jaar geleden die John Lennon heeft gemaakt. Vond het wel leuk om te vermelden.
Dat het schoon wordt gemaakt komen mij en de spuiters nog goed uit, prima deal idd
Ik zeg niet dat het dan oké is vond het een leuk weetje om te vermelden.
Ik vind dit filmpje zo rustgevend
Zit met mn moeder in de wachtkamer van de tandarts voor haar .
En kan zo niet tegen die rare lucht!
Hoop dat ze snel aan de beurt is
Mijn kat! Als ik alleen al zijn reismandje op de grond neer zet gaat hij er vrijwillig inzitten. Bij de dierenarts nooit problemen maar thuis is ie af en toe wel een draak.
Ik heb zon zin om te slapen
Ik heb nog steeds die sinus ontsteking en word er echt helemaal gek van. Dus heb ik net serieus een hele teen knoflook gegeten uit wanhoop. Omg wat een pijn en ellende tering man was echt aan het schreeuwen en de tranen stroomden uit mijn ogen, maarl me nu wel echt veel beter!
Mijn moeder stuurt opeens een foto van bananen en ik weet echt niet wat ik ermee aan moet? Ze is er trots op dat ze zo groot zijn ofzo?
Ik heb STRESS allerlei dingen moeten voor 7-01 geregeld worden en mensen reageren niet en de kerstvakantie zit er nog tussen en STRESS
Een tijdje geleden was er iets fout met mijn rituals bestelling. Contact gehad met klantenservice via mail en facebook en toen heb ik 2 keer iets toegestuurd gekregen (2 aparte keren). Nu krijg ik weer een mail van een bedrijf of ik een afspraak wil plannen want rituals wil me wat sturen
Ben al zo’n 27 uur wakker en kan nieeeet tot rust komen. Word helemaal gek joh.
Er zit een man tegenover mij die met twee wijsvingers typt. Opzich niet erg, maar op een of andere manier voelt hij de drang om keihard te typen! Stopppp
Wat lief dat je alsnog reageert. Ben blij dat je er wat aan hebt gehad.
ik ga volgende week ontslag nemen, en nu sprak ik gister een collega. ze vertelde dat de huismeester/klusjesman nu ook in de bediening moet werken omdat ze echt te weinig personeel hebben. en dan neem ik volgende week ook nog ontslag wordt echt een regelrechte ramp daar, maar goed. niet (meer) mijn probleem