Wat je even kwijt wilt #13

Ik kom op eerste kerstdag rond late ontbijt, brunchtijd thuis en wil dan een ontbijtje op bed regelen voor mijn vriend (en mij). Met een klein cadeautje maar ik ben voor beide inspiratieloos. Wat is nou een leuke/verrassende toevoeging aan een ontbijtje?

2 likes

@Eifoon, jaaaa doe sushi op je hele lijf en dan op tafel liggen

2 likes

Goed idee. Verkopen ze dat gewoon bij de supermarkt?

8 likes

Sushi :weary:

3 likes

Hier in de buurt bij een dierenwinkel/tuincentrum zit een konijn (van middelformaat, dus dat is vrij groot) in een erg klein hokje. Helemaal alleen. En telkens als wij er zijn (wij halen daar meestal het hooi voor onze konijnen) zit hij steeds rond te springen, in zoverre dat gaat in de beperkte ruimte die hij heeft. Ik vind het zo ontzettend zielig. Dat konijn is veel te groot voor dat kleine hokje en heeft duidelijk behoefte om een keer meer dan twee sprongen te doen. Het doet me echt pijn om te zien. Mijn konijnen hebben een grote kooi met een ren eraan en die staan 's ochtends altijd te springen om eruit te komen, terwijl ze echt 10 keer meer ruimte hebben dan dit konijn. Hij zit er al sinds augustus :pensive:

2 likes

Mijn buurvrouw werkt bij Coolblue maar áltijd als ik een pakketje voor haar aanneem is het van Bol?? Vind ik grappig. Snap wel dat ze het niet op haar werk laat bezorgen :joy:

13 likes

Dit had mijn vriend vorige week bij mij en een aantal dagen later m’n zus over mij! God sta me bij dat deze dromen toch ook echt bedrog zijn.

Gelukkig dat ‘t bij jou (ook) niet zo is.

1 like

Oh, wat erg. :cry:
Kun je dat niet ergens melden? Ik dacht dat er doe kale richtlijnen waren voor het houden van huisdieren. En zeker in een dierennaam. Die zouden toch het goede voorbeeld moeten geven.

In het kader van durf te vragen: is er misschien iemand die nog een oude jaargang van de Viva heeft liggen, ongeveer 2007-2013? Ik wil voor een paper een onderzoekje doen naar columns van Sara Kroos en heb ze wel gebundeld weten te bemachtigen, maar zou graag willen zien hoe ze in de Viva gedrukt stonden (welk lettertype, kleur, foto etc). Lekker specifieke vraag haha, maar mocht iemand nog oude Viva’s hebben liggen, let me know!

Ik moest heel erg haasten net voor de metro maar ik haalde hem net en alles was weer oké. En toen keek ik naar mn panty en die heeft een ladder van heeeeeelemaal bovenin tot heeelemaal beneden :sob::sob:

Zo meteen weer geld over de balk gooien bij de tandarts, heb er geen zin in

Nog nooit zo blij geweest met de ap

19 likes

Hier word ik echt verdrietig van :(. Waar is het? Heb je al iemand gesproken in die winkel om te vragen waarom dat konijntje daar zo zit? Konijnen worden daar echt zo ongelukkig van.

2 likes

Welk Italiaans kookboek is écht authentiek, en goedgekeurd door Italiaanse oma’s/foodsnobs

1 like

Mocht dit niet werken: de KB in Den Haag heeft een archief met tijdschriften!

1 like

De zilveren lepel?

Eigenlijk zou ik na vandaag alleen nog donderdag werken en dan kerstvakantie hebben, maar de klus die ik dan zou doen wordt doorgeschoven naar het nieuwe jaar dus mijn vakantie is nu al begonnen! Ook nog luxe chocolade van m’n baas gekregen voor kerst, en dus dat aanbod om af en toe een klus te doen voor het bedrijf na m’n stage. En m’n vriend eet vanavond bij vrienden dus heb lekker een hangavondje voor mezelf met pizza. Topdag dit :heart:

26 likes

De Zilveren Lepel, een baksteen van meer dan 1000 pagina’s. Maar het is niet een ‘leuk’ boek, als in, even lekker doorbladeren met veel foto’s. Meer een encyclopedie. Negen van de tien keer als ik hem opensla raak ik overdonderd en geef ik op, hahaha.

4 likes

Ik heb net m’n lievelings spijkerbroek naar de kleermaker gebracht. Ik voel me echt super volwassen en mileubewust omdat ik iets laat repareren in plaats van meteen iets nieuws koop. Hahaha ik lach mezelf echt uit. Dit zou gewoon een normale gedachte moeten zijn, niet iets bijzonders :sweat_smile:

9 likes

@LapizLazuli en @grace daar zat ik ook al naar te kijken, hoewel ik lees dat de NL vertaling best wel slecht en slordig is.

1 like