Net als bij @Evi-lena en dat was al op het egf zo
Ahh een andere collega vertelde me dat ze super blij is als ik er ben. En dat ze vind dat ik heel hard werk. Ben zoo blij!
One issue person ben ik zeg pff
Ik heb dit jaar voor het eerst een eigen huisje dus ik heb net heel enthousiast alvast allemaal snoep ingeslagen in de hoop dat er kindjes Sint Maarten komen lopen en dat ik snoep kan uitdelen. Zul je zien dat er niemand komt en ik na dit weekend met al dat snoep zit.
Op zich niet een heel groot probleem toch
Ik ga alle topics van âculinairâ niet meer aanklikken. Zien eten doet eten.
Die wil ik ook
Kabul! Echt een aanrader. Zooooân lekker eten, en veel.
Dankjewel hiervoor
Er komt een vriend eten maar die komt pas over een half uur. Ik begin vast met een vino.
Gedaan!
Ik heb echt een geweldige en lieve vrienden, maar ondanks dat heb ik gewoon 0 zin om contact te onderhouden met mijn vrienden? Heb er gewoon geen puf voor en ik denk er ook niet eens aan. Als ik een berichtje krijg dan stel ik ook ontzettend uit om te reageren.
Begrijp echt niet waar dit vandaan komt. Nog meer mensen last van het verwaarlozen van vrienden?
Heb echt zin in wijn man. Maar ga naar een vriendin en zij drinkt nooit wijn, ze vroeg wel wat ik wilde maar ze had mn antwoord pas laat gelezen en nu heeft ze chardonnay gehaald hoop dat het te zuipen is
Omg waarom kreeg ik dit niet, ik bestel elke week minstens 1 keer!
Thank God voor dit forum want ik heb 'm nu alsnog kunnen gebruiken!! Bedankt voor het posten haha
Ik heb vanmiddag meegedaan met een event en hebp toen uitgebreid aangegeven wel op de foto te willen eventueel maar niet met mân gezicht in beeld omdat het nogal debiel was. Nu kijk ik op hun Facebook en zie ik dat ze dus wel een foto hebben gebruikt met mân hoofd best duidelijk in beeld. Is het dan lullig om een bericht te sturen dat ik het daar niet mee eens ben. Ik hoef mân hoofd niet voor promotiedoeleinden gebruikt te hebben.
Ik vind dat je wel een bericht kunt sturen, zeker omdat je het van tevoren hebt aangegeven
Omg de backstreet boys komen naar nederland
Ja ik herken het en dan heb ik al van kleins af aan. Ik vind ze ook leuk en vind het ook leuk om ze te zien als ik er eenmaal ben. Maar ik denk ook heel vaak vantevoren âpff geen zinâ. Dat ligt echt 0% aan degene met wie ik afspreek en 100% aan mij. Ik wijt het maar aan mijn baan waarbij ik continue âaanâ sta en aan de lopende band met mensen moet communiceren (in onze lunchpauze is het dan ook altijd heel stil ). Dus vaak wil ik gewoon niets doen/niet nadenken/niet praten na mijn werk. Beetje sneu als ik het zo typâ:sweat_smile:
nee bij mij ook niet.
Ik heb ook echt zoân zin in een wijntje maar ben zwanger dus nog even niet