Je hebt goed gehandeld, meer kan je niet doen. Lekker gaan slapenš
@Luzarl Of mijn pro tip: HelloFresh stopzetten en een proefabonnement bij Marley Spoon nemen. Tegen de tijd dat dat abonnement afloopt heeft HF je alweer een aanbieding gestuurd en zodra die aanbieding afloopt is MS weer wanhopig genoeg.
Zo ben ik al drie maanden aan het pingpongen met korting
Ook een goeie! Maar we zijn met zn drietjes dus ik denk dat dat een beetje teveel gedoe wordt, als ik een foutje maak hebben er twee andere mensen ook een week geen eten
Zo dus je bent het kunstje nog niet verleerd?
heb heel de nacht een serie lopen kijken die mijn emoties alle kanten op heeft doen gaan (crash landing on you). en nu is het half 5, hoor ik de vogels fluiten en lig ik nog klaarwakker en hyper te zijn vol met tranen
Heb echt het gevoel alsof ik de hele nacht nog geen oog dicht heb gedaan maar ben wel nog steeds gewoon moe. Word leuk straks op werkā¦
Hallo ik heb weer last van zieke nachtmerries ik trek dit niet hoor
Ik heb al heel de week last van mijn keel en een ontzettende kriebelhoest (geen corona). Maar ik word er gek van. Soms heb ik zoān hoestbui waar ik niet uitkom en op werk voel ik mij ook nog bezwaard als ik zo moet hoestenš
Mijn achterlijke buurman staat net op en doet gelijk keihard de muziek aan? Echt ik kan hem wel wat doen
Voor iedereen die zijn dag goed wil beginnen, ik heb zojuist hardop gelachen om de pseudo-antropologische beschrijvingen in dit artikel over mode uit de jaren 00
@Lentex lieverd het is helemaal geen klagen, vind het zelf behoorlijk irritant als iemand doet alsof je probleem er niet is. Als ze dan niet weet hoe ze er mee moet om gaan, dan heeft ze altijd nog de optie om het aan te horen(lezen?). Wanneer je altijd klaar staat voor een ander, dan verwacht je dat ook terug. (Ondertussen verwacht ik niet veel meer van mān vriendinnen. Alleen als ze wat nodig hebben of zich vervelen > zo denkt mijn brein nu)
Krijg net een notificatie in de Postnl app dat er post onderweg is, is het een nieuwe brief van de overheid. Aka nieuwe vaccinatie plan afspraak!
Oh same . Ik slaap er ook zo slecht door. Hopelijk voel je je snel beter!
@Virtual-Insanity hier ook, was ook even bang dat t corona was maar vriend en ik zijn beiden negatief getest. Maar dat hoesten jongensā¦heb de halve nacht rondgelopen en uiteindelijk rechtop proberen te slapen š„²
Ze zeiden: neem katten, dat is leuk.
Mijn rooie heeft zojuist een plant van de kast getrokken in het kader van: āik heb groenvoer nodig.ā En nu ik de palm afgepakt heb, zit ie ook al te azen op mijn bananenplant.
Ik sport begin april twee jaar bij mijn sportschool en ik ben echt super blij met ze en specifiek met twee trainers. Dus ik zat er aan te denken om een mailtje te sturen als ābedankjeā maar eigenlijk lijkt het me ook wel leuk om een kleinigheidje te geven, of is dat gek? Ik heb tot mijn 27e nooit gesport en nu bij deze sportschool is het zo leuk dat ik nu 2 a 3 keer in de week ga en ik ben nog nooit zo fit geweest Dus ben ze echt dankbaar hiervoor. Ook nu in de lockdown bieden ze echt (binnen de regels natuurlijk) heel veel aan qua sportmogelijkheden, dus ook dat is heel fijn. Maar ik weet niet zo goed wat ik dan zou moeten geven? Normaal een bosje bloemen voor op de bar ofzo maar ja daar hebben ze nu niks aan, aangezien alles nu buiten is. Heeft iemand een idee?
Misschien even van tevoren opzoeken of het Ć¼berhaupt mag? Ik mocht vroeger (weliswaar andere sector) geen cadeautjes van klanten aannemen.
Oh daar heb ik niet aan gedachtā¦ ik zou het niet aan een specifieke trainer geven dan hoor maar aan het gehele team zeg maar. Zou dat niet mogen?
Gewoon doen! Het gebaar alleen al is superlief
Denk dat ze niet moeilijk doen. Misschien leuk om iets lekkers voor iedereen te maken?
truly a simpler time.