Wat is er toch mis met mijn kookkunsten??? Alles dat ik maak mislukt?? Ik ben best een goede kok if I may say so myself maar de laatste tijd ben ik ontevreden met elk gerecht. Ik heb een periode van enkele maanden achter de rug waarin ik amper nog kookte (of toch enkel heel basic dingen) omdat ik vaak ziek was en/of zwaardere depressieve periodes had en nu lijkt het of ik mijn ‘touch’ verloren te zijn. Ik heb net zelfs iets simpel als Thaise curry upgefuckt. En nu zit ik opgescheept met een hele wokpan voor, wat een verspilling. EN ik ben er misselijk van fml echt waar
Als je met een vriendin appt en zij vraagt hoe het gaat en jij zegt dathet niet zo goed gaat en zij reageert daar niet meer op en begint over haar nieuwe kapsel: wat doe je dan i.p.v. aan jezelf twijfelen en je alleen voelen?
Wat rot! Het gesprek terug naar jezelf brengen (misschien heeft ze je bericht niet goed gelezen) of een vriendin benaderen die wel oog voor je heeft en waarbij je je verhaal kwijt kan.
Ik had dit ook heel erg met een vriendin. Toen heb ik (na heel lang) ‘grappend’ aangekaart ‘oke haha maar we hadden het nu even over mij’. Toen heeft ze later haar excuses daarvoor aangeboden en zei ze erop te letten, en ik kreeg het idee dat ze dat ook echt deed en meer interesse toonde. Dus mocht je het willen proberen, worth a shot! Meesten hebben het echt niet door.
Het voor de zoveelste keer negeren en indd twijfelen en alleen voelen. Ik ben geen goed voorbeeld hierin. Hm.
Zeggen: “thanks dat je over je haar begint terwijl ik net zeg dat het niet goed met me gaat” haha, nee grapje. Ik ben ook geen goed voorbeeld hiervoor
Maar whatsup trouwens?
Nou vind dit oprecht nog niet zo gek hoor!
Is er iemand die hellofresh doet 3 maaltijden voor 3 personen en weet wat het kost? Wij zitten nog in onze kortingsperiode maar zijn benieuwd wat het ongeveer kost zonder korting (nu 42 euro)
Thanks @kleinmaargroot @Nysmn
Goeie, voor volgende keer ja.
@SoonSoonThings @Filia
Gaat al een paa dagen niet lekker mentaal gezien, heb er gisteren ook over gepost.
Heb het vandaag op werk gedeeld met een collega en later met leidinggevende en dat vond ik moeilijk, dus vandaar.
Maar heb nu eigenlijk ook de energie niet meer om er nog wat over te zeggen, dus volgende keer of morgen maar.
Sorry voor weer een klaagpost
De kapstok is al 3 keer naar beneden gekomen. Gister weer en heb hem weer opgehangen, maar hij hangt superscheef blijkbaar. Fijn.
Ik zeg dan vaak iets van “mag ik even zeuren, voel me niet zo goed en wil t even kwijt”
Oh, echt? ik vind het best bitchy
Ik zou zoiets wel zeggen persoonlijk. En ook wel pikken van een vriendin, dan weet ik dat het menens is en ik ff m’n bek moet houden met m’n nieuwe kapsel
Is geen klaagpost! Gevoelens uiten is geen klagen.
Wat goed.
Ik hoop dat morgen een betere dag voor je is.
Vind ook dat je zoiets best mag zeggen hoor, is minder ongevoelig dan zo over iemand heen praten.
Ik denk dat ik heel passief-agressief zou reageren.
Ja, ik zou zoiets zelf ook zeggen maar ik voel me daarna wel een bitch
@Lentex Hopelijk voel je je snel beter ! En nee joh, is helemaal geen klaagpost
Citrix is sowieso gekut
Ik wou dat ik het maar op 1 scherm open kon zetten, maar dat kan op mijn huidige werk niet
Ik verveel me.
47 + 5e bezorging! Je kunt de prijzen zien als je je voorkeuren aanpast. Overigens zijn er online wel wat kortingscodes te vinden die je met een trucje kan toepassen.