Ik vind ze leuk en zou ze gewoon dragen hoor
Vanaf hoe laat is het geaccepteerd om aan de wijn te gaan?
Ik vraag dit voor een vriendin.
NU
Kijk, dit wilde ik horen
Mijn eerste glas van vandaag is ook ingeschonken. Cheers!
Vanaf de lunch zou Martien Meiland zeggen!
Dus cheers
Ik denk dat ik even restaurant de 2 gouden bogen ga sponsoren.
Pfff ik ben bij mijn schoonvader en hij heeft een logeehond. Maar die is zo doorgefokt. Dat geluid dat dat beest maakt. Ik word er helemaal zenuwachtig van. Ik word er naar van.
Ik heb deze en het zijn echt mn lievelings, vind het label best leuk staan en eerlijk: ik zie het natuurlijk zelf niet als ik loop dus kan me er ook niet aan storen
Pffff ik zit nu ongeveer 70 minuten met mijn hele gezin te borrelen en ik ben het alweer zo fucking zat. Ik snap niet hoe dit mijn broertje en zus kunnen zijn. Zo totaal anders en tenenkrommend irritant. Voornemens voor 2021: niet meer thuiskomen als een van die twee of allebei er ook is/zijn
Ik eet vanavond alleen. Ga ik voor indomie noodles of een mcchicken?
Maccieeee
Geen afwas
Je mag door voor de wasmachine!
Ik kan echt niks met deze man mijn god
Ehh vier uur geleden
Vanmiddag lekker het huis en een deel van de schuur opgeruimd. Alleen een beetje jammer dat ik alles wat weg moet niet in 1 keer kwijt kan. Maar ooit is die verdraaide schuur weer opgeruimd!
Bij gebrek aan familiebezoeken (geen) lekker ramen en gefrituurde kip besteld bij Takumi Mag wel weer eens een keertje.
Trouwens, dezelfde bestelling zou bij Uber €4 duurder zijn dan bij Thuisbezorgd… apart?
Ugh vervelende vent vind ik dat zeg
Is hij ooit relevant geweest?
We gaan morgen uitgebreid lunchen en hebben daar vandaag al flink voor in de keuken gestaan. We hadden ook een heel menu voor vanavond, maar doei, Kerst moet ook een beetje chill zijn, dus we gaan patat bakken en commentaar geven op mensen die op het top2000 kanaal voorbij komen.