Ik wil dit ook. Ik ga wel eens naar de huishoudbeurs en daar staan ze ook allemaal met dit soort dingen maar dat is wel het enige wat ik nooit koop maar waar ik altijd aan blijf denken haha, probeer het natuurlijk altijd wel even daar.
Hahaha precies dit! Mijn moeder wilde dat toen ook per se proberen op zo’n beurs en het was echt chill! En mn vriend wil in de sauna altijd op zo’n massagestoel. Dus win win dat ik t hem cadeau heb gegeven en zelf ook kan gebruiken
Als ik ooit nog een keer weer ga dan koop ik sowieso wel één haha.
De vrouw van mijn vader over de kalkoen: zal ik hem even op het andere aanrecht zetten?
Mijn vader: het is geen hij het is een ZIJ
Ik zou hier drie weken over doen
Tijdens het kerstshoppen zocht ik voor zwarte laarzen die ik als cadeau van mijn broer zou krijgen. Het was druk en ik realiseerde me niet dat dit love labeltje er op stond…
Ik voel me nu echt heel schuldig haha ik ben bang dat het me te kinderrachtig staat? Of is het niet raar? Ik ben super onzeker over zulke dingen
Ga je er toch met zwarte marker overheen
Denk dat het heel erg meevalt, maar als je het echt stom vindt zou je altijd nog kunnen proberen om de letters met textielverf of -stift zwart te maken?
Hahahha mijn 9-jarige broer kreeg een wegwerpfototoestel als een van de kerstcadeautjes. Zijn reactie: “wat is dat? Een lamp!!!”
Haha wat cute! Waarom dacht hij aan een lamp? Door de flitser?
Ja de flits en dan vroeg hij wat hij moest doen met zo’n ding 🥲
Ik vind het eigenlijk wel een leuk detail! Ook zeker niet kinderachtig.
Denk ook niet dat het heel erg op zal vallen eigenlijk.
En toen voelde de rest van de familie zich spontaan bejaard zeker? Vind het soms echt gek om te bedenken dat kinderen ‘oude’ technologie niet meer kennen, er is zoveel veranderd tegenover zelfs maar 10 jaar geleden
Ik heb vanochtend de Calmer oordoppen aan mijn moeder gegeven en ze heeft ze gelijk in gedaan. In haar ene oor past hij perfect, in de ander wat minder omdat ze daar een operatie heeft gehad waardoor haar gehoorgang kleiner is. Ze heeft vooral 's nachts last van haar oorsuizen dus weet nog niet of ze iets doen voor haar. Ze voelt ze niet zitten en heeft er net even mee gelegen en dan voelt ze ze ook niet, dus so far so good
Om even mn oma te quoten “Ik zal blij zijn als het 2 januari is”
We gaan eten bij m’n beste vriendin vanavond en ik wilde eigenlijk zo lelijk gaan als dat dit jaar is geweest. Maar ik voel me blij en fancy dus ik trek een leuke jurk aan en gooi een pot verf over m’n smoel.
Maak er wat van guys of niet. Lekker doen waar je zin in hebt.
Elk jaar hetzelfde liedje. Moet over 20min weg. Nog in pyama, haar is nat, kadotjes niet ingepakt en in het hele huis geen kadopapier te vinden. Tradities
ik heb vandaag een verse pyjama uit de droger aan gedaan. zo lekker warm <3
Meer dan dit gaat het niet worden vandaag (En morgen, overmorgen, dag daarna)
Klaar met werken nu eindelijk ook maar gaan kerst eten
Ook bij kerst op afstand (of juist daarbij) zijn mijn zus en ik tech support voor mn ouders. Ben benieuwd of we morgen kunnen Zoomen!
Daarnaast heb ik net mijn bek verbrand omdat ik een kokende saus wilde proeven, whyyy