Wat je even kwijt wil #46

Iemand een idee waar je nu een (subtiele glitter) panty kan kopen nu de Hema enzo dicht zijn?

Toevallig een Jumbo met Hema-assortiment in de buurt? Volgens mij zag ik ze daar liggen maar weet niet 100% zeker of het glitterpanty’s waren

Ah helaas, geen Jumbo in de buurt hier!

Misschien bij Kruidvat of Etos?

1 like

Niets is lekkerder dan in bed blijven liggen terwijl je vriend moet opstaan voor werk!!! En nu een broodje ben bestellen :muscle:t2:

14 likes

Ik zit vanmiddag op kantoor met mijn baas, zijn vrouw (en collega) en hun tienerdochter. :exploding_head:

Nou jezus ik moest net mijn telefoonnummer herhalen tijdens een telefoongesprek en toen wist ik het niet meer opeens!! Fucking raar dus toen heb ik maar wat gezegd :confounded::joy:

23 likes

Nog 6.5 uur van deze werkdag te gaan pff. Mijn werk kan eigenlijk niet thuis (zorg), dus dit is dag twee deze week vol met administratieve meuk. Morgen gelukkig weer naar locatie toe om me dan volledig uit de naad te werken, omdat al het werk in die ene werkdag gepropt moet worden. Zin an

Ik wil er uit om een taart te bakken maar mijn bed is zoooo lekker warm dat het me niet lukt op te staan haha

Ik ben zo moe tering. Ging weer veel te laat slapen en duurt lang voor ik slaap :sleeping:
Ik was echt goed bezig met 2230 richting bed gaan, dan ik er 2330 in. Maar nu denk ik elke keer om 2230 ah is nog vroeg! En om 2330: ach kan toch nog lang slapen, en doe ik alles op het gemakkie. Vanavond vroeg naar bed

2 likes

Ik heb zo’n zin om tot één januari alles wat ik normaal doe helemaal te laten gaan. Ik zet geen stap meer en er komt geen gram groente meer in m’n buurt. Weg ermee. Oliebollen en bankhangen it is. Geen betere periode om zo te doen dan tussen kerst en oud en nieuw.

Zal ik zo een tosti of een gebakken ei eten

Ja allebei ok

45 likes

Ik wou al een croque madame voorstellen. Helemaal zin in nu.

3 likes

Wel hele leuke dingen! Welke kleur air max heb je gekocht?

Ik heb laatst 2 paar schoenen gekocht (waarvan 1 paar geruild moet worden voor een ander paar) en ik zat gisteren alweer te kijken naar AF1 haha. Denk niet dat ik het ga doen, maar ik zit/zat echt in die hebberigheidfase gisteren. Zo overdreven.

Wat een somber schijtweer en wandel hier door een van de lelijkste stukken van Limburg (ja, ze bestaan), echt fucking deprimerend.

3 likes

@Axolotl @Luzarl. Beide veel sterkte

(Even een lief plaatje van een nog piepjonge snoopy)

(Niet mijn handen :nail_care:)

19 likes

Ik vond corona wel een mooi moment om je kinderen te leren dat de supermarkt geen speeltuin is. Maar daar zijn sommige ouders het niet mee eens blijkbaar.

14 likes

Waarom niet? Werden ze boos? Ook flauw.

Waarom zegt niemand tegen die Sonny in temptation dat ie even FUCKING NORMAAL MOET DOEN

13 likes

Nou dr waren geen ouders in de buurt zelfs haha geen idee bij wie die etters horen.

1 like

Dat snap ik toch ook echt niet. Als je al een paar dagen (of überhaupt één dag) met die jongen samen in een villa zit dan moet je toch wel een keer tegen hem in gaan lijkt me. Wat die jongen allemaal uitkraamt.

2 likes