Wat je even kwijt wil #46

Wie is er al wakker? Ik ben nog wakker🧐

Ik!

Werken? Werkse!

1 like

Yes! Tot 11.00 en dan ga ik thuis eens even een paar uur slapen, niemand om me heen vandaag :heart::heart:

Nog nieuws over je moeder??

Lekkere korte dienst wel! Nee, nog niks gehoord… ze heeft zelf twee korte appjes gestuurd, morgen (of ja, straks…) vast meer!

Ik ben ook al wakker :sleeping: ben je in het ziekenhuis of thuis?

Zo verrot geslapen vannacht. Om het uur wakker geworden en steeds heel druk in m’n hoofd.

Gelukkig hoef ik maar van 7:00 tot 10:00 te werken, daarna weer even bijslapen :sleeping:.

Ik werd net zo misselijk wakker bah.

Ik heb het idee dat ik aan de wandel ben geweest vannacht. M’n zwaartedeken lag helemaal naar een kant en m’n horloge zegt 36 stappen. M’n Fitbit telde heel vaak 's nachts stappen naar deze doet dat nooit :eyes:

10 likes

Kurk om een prikbordmuur te maken, nike am1 sneakers, op maat gemaakte lijst, leren lingerie set. Dus moet nu kappen met kopen :crazy_face:

1 like

Ergens in een van de achtertuinen hier was gisteren een feestje. Of iig 2 mensen met een luidde stem. Ging tot 0200 vannacht door. Daardoor ook slecht geslapen.

het is aankomende nacht weer volle maan. dat verklaart misschien mn gekke slaap shit weer. uuuurgh

Ohja wat me nog het meest irriteert aan die veel te makkelijke escape room van paar dagen geleden: sambal oelek werd aangeduid als thaise saus.

5 likes

Klacht indienen

2 likes

Ik was heel vroeg wakker en ging naar toilet daarna was hond ook wakker.
Maar man wilde de ochtendronde wandelen zodat ik vast kon hardlopen dus ben in donker (08.00) vertrokken (eerst banaan naar binnen gepropt), 13km weggelopen en een haas gezien. :rabbit2:
Zo lief van man, want ik wilde niet (ben bang voor drukte en vuurwerk momenteel) maar wilde wel maar loop ook het liefst op tijdstip dat ik ochtendronde met hond doe.
Echt genoten :heartbeat:
En die 50km komt binnenkort echt wel goed als die stomme december voorbij is :cry:

31 likes

Ik haat haat haat dingen voor mijn auto moeten doen op vrije dagen, gedver, nu moet er weer een nieuwe voorruit in vanwege een mega grote barst. “Ja u kunt er gewoon op wachten… Twee uur.” :exploding_head:

3 likes

Ik snap nu niet precies wat hier staat, man.

1 like

Lief van haar man…

Ik zit nu in een tentamentraining waar ik €100 voor heb betaald en die meid die de training geeft zegt gewoon dingen die niet kloppen. En we zitten nog maar aan het begin van de stof bij het simpele deel :weary:

1 like

Ik doe normaal ochtendronde met de hond en nu deed man het zodat ik kon hardlopen.
Overdag/s avonds vind ik momenteel te druk buiten (wandelaars, mensen overal) en vuurwerk enzo dat ik dan ook niet durf vaak.

2 likes