Ik wil echt een keer een kringloopdag doen met jou. Je bent zo heerlijk enthousiast bij elk bezoekje.
Haha ik ben ook echt zo van āOmg kijk ditā bij allesā¦ en de " Als ik een oude boederij had dat zou ik sws deze vage kast daar in zetten"
Had de laatste dagen erg last van jeuk down under. Vandaag durfde ik eindelijk de stap te zetten om zoān tablet tegen vaginale schimmel te halen (vond 't awkward om te halen), zijn mijn klachten opeens spontaan over??
Hahahaha same! Altijd honderd fotoās naar mijn vriend. āKijk hoe leuk dit is!ā Hij is het zelden met me eens.
Haha, dit doet mij denken aan mijn vader (eind 50). Hij heeft sinds november een telefoon met Whatsapp en nu appt hij 's ochtends soms uit het niets: āGoede morgenā. Haha, zo schattig
Waarom verbrand ik in rust veel meer calorieĆ«n dan in āactieveā modus?
Je hebt een risicocontact gehad en moet in quarantaine?
Ik heb mijn kast uitgezocht en nu heb ik een megazak aan kleding om te doneren. Ik moet bij mijn ouders ook nog een grote pax kast uitzoeken, maar dat is allemaal kleding waar ik al heel lang niet meer naar omkijk, dus dat is ook nog megaveel om te doneren. Voelt toch een stuk beter dan alles zo nutteloos in de kast te laten liggen
Jazeker , wel heel intensief moet ik zeggen. Morgen naar kantoor, daar ben ik echt zenuwachtig voor pfff. Vooral dat moment dat je dan zo nieuw komt binnen gelopen, ja eh hoi
ja dit haat ik zo altijd, weet niet wat ik erger vind, ontmoetingen op werk of je blind date in een cafe ontmoeten
scheelt nu iig dat je niet hoeft na te denken of je een hand geeft of niet
Nee nu doe je zoān dom zwaaitje āhaha ja mag geen hand geven he hihahoā
Ja vreselijk, kan me daar helemaal druk over maken en ik start morgen met een meeting, kan ik zeker ook mezelf gaan voorstellen voor iedereen haha. Fiƫsta dit hoor.
Kan niet eens meer lopen laat staan wegrennen haha Wel mijn pepernoten dubbel en dwars verdiend gelukkig. Nog 2x en dan ben ik fitgirl in ruste
Trek dat roze pak aan!
Over pieten (zwarteā¦)
Ik werk ik een dorp waar veel kinderen en ouders āgewoonā nog zwarte piet zeggen. Nou ik dus niet en ik zeg dus gewoon piet. In boeken waar hij zwarte piet genoemd wordt, lees ik gewoon piet. Simple as it is. Maargoed bij sommige kinderen zit zwarte piet nogal vastgeroest, want die horen thuis niet anders. Dus zij gebruiken soms nog wel zwartepiet uit gewoonte. Nou ik probeer dat uit te leggen en te āverbeterenā door gewoon piet te zeggen.
Lang verhaal kort het heeft wat voeten in de aarde maare vorige week moesten ze een sintverhaal schrijven en geen enkel kind (en ik heb er een hoop he) heeft zwarte piet gebruikt, iedereen gewoon piet
Zo zie je maar dat iets heel vaak negeren en op de 'juisteāmanier benoemen effect heeft.
Disclaimer: ik hoef geen schouderklopje, totaal niet. Maar wil even een positief iets plaatsen, zodat de toekomst wat betreft pieten er goed uitziet.
Disclaimer 2: het ligt niet aan de taalvaardigheid van mijn koters dat zwarte een te moeilijk woord is, want die letters hebben ze al geleerd en de ie van piet nog niet. Dat lukte ook dus daar ligt het niet aanšš¼āāļø
Ik ben eerder vandaag met een grote boog langs een escalerende situatie gelopen omdat ik zwanger ben, moe was en geen zin had om betrokken te raken in dorps geruzie, maar die ruzie bleek later toch nog flink uit de hand te zijn gelopen tot politie en een ambulance aan toe. Voel me wel een beetje schuldig nu of ik niet toch had moeten proberen te deƫscaleren.
Ik heb 2 glazen rose op en kijk allemaal filmpjes van toen we nog uit konden gaan <33 Ik wil zo graag op stap!
Ughhhh mijn vriend heeft koorts dus nu moeten we in quarantaine mehhhh
Ik zat net op google te zoeken naar mijn 1e vriendje en omg wat is die lelijk geworden omg
Er wordt weer eens carbid af geschoten hier.
Why!