Wat je even kwijt wil #41

Precies dit. Ik heb mezelf aangeleerd om me heel zakelijk op te stellen tegen mannen waar ik mee werk, zeker in het begin zodat ze onmogelijk de verkeerde verwachtingen kunnen krijgen.
Ik heb vroeger te vaak dit soort situaties meegemaakt omdat ik jong en naïef was en nooit doorhad dat mannen soms andere intenties hadden. En dat kan voor hele vervelende situaties zorgen, tot in mijn geval aanranding en stalking aan toe. Dus het is kut, maar ik heb geleerd dat je maar beter duidelijk kan zijn van het begin af aan. Ik word liever onaardig gevonden dan dat een man denkt andere signalen van me te ontvangen. Nou ben ik met de jaren ook beter geworden in het herkennen van dit soort situaties, dus dat maakt het al makkelijker. Maar ik denk dat het heel belangrijk is als vrouw je grenzen te bewaken op de werkvloer.

1 like

Ah de yoga was chill maar ik ben nu echt heel slaperig, zin om een dutje te doen. Maar ik moet gezellig doen met familie dus nu maar even koffieeeeeee.

Hij zit in een sleur met zn relatie en vind het flirten met jou fijn. Niet raar opkijken als hij een move maakt. Maar het kan ook bij flirten blijven.
Joejoe

3 likes

I can’t. Lift bij mijn vriendin doet het niet, 26 verdiepingen gaan trap lopen

11 likes

Ooooof, was in bed blijven liggen opeens niet z’n heel gek idee xD

Ik heb weer last van opruim/schoonmaak woede. Nu het wat is afgekoeld kan dat ook weer even. Des al niet te min zit het zweet overal…

1 like

Wie denkt: oh het valt mee met de temperatuur buiten, eindelijk. Ga geen 1,5 uur lopen want je zweet je helemaal de pleuris :hot_face::hot_face:

6 likes

Hahaha maar echt, nouja onderweg naar een strakke akka dan maar

3 likes

strakke watta?

1 like

Wij gaan zo een spacecake eten maar ik ben best gevoelig daarvoor en mn vrienden niet, dus nu hebben ze echt een zieke lading wiet erin gedaan en ze willen me straks pas zeggen hoeveel er inzit, h e l p ik ben bang.

7 likes

En vanuit mij weer ‘precies dit’ ook met waar het toe kan leiden. Knap hoe je het nu doet en dat je jezelf beschermt en stom dat dat nodig is :heart:

1 like

Akka is kont

2 likes

Pffff ik moet even afkoeling. En dat kan maar op een manier!!!

Sorry alle Curly Girl methode aanhangers. Ik heb vandaag mijn haar gestijld. Zonder beschermende spray :scream:

Ijskoffieee

3 likes

:1st_place_medal:

Warme chocolademelk?

2 likes

Opbokken

3 likes

Waar kun je dat zien?

Misschien moet je aan haar vragen wat haar IG is en gaat ze dan pas eindelijk zitten.

4 likes

mi pan su su sum

9 likes