Hahaha same. Ik doe normaal alleen een beetje lipstick op. Nu heb ik zelfs gel in mn haar…
Huh wat zegt ie dan? Zou ik ook zenuwachtig van worden ja…
Hij vroeg ooit (toen ik nog studeerde) of ik van plan was in de randstad te gaan werken. Ik zei toen misschien en dat daar wel meer banen te vinden zijn. Nou vraagt ie regelmatig met een appje of ik dat nog van plan ben Of juist of ik al aan het kijken ben naar een koophuis. En laatst had ie een verhaal over een kennis die woonruimte zocht, wat mijn plannen nu waren. Dus ik krijg gewoon een opgejaagd gevoel
Ik had me verheugd op een arrabiatta van Julia’s, maar hij was echt goor Er zaten super veel zongedroogde tomaten in, bah. Volgens mij was dat eerder niet zo.
Arzu misschien? Je woont in omgeving Rotterdam toch?
Die repen van hun zijn zooo lekker, het ziet er mooi uit en het blijft sowieso lang goed!
Ja ik heb dat de afgelopen week ineens heel erg. Allemaal sluimerende frustraties komen naar boven en ik ben zo klaar met sommige mensen. Terwijl ik normaal gesproken best mild ben en me niet snel aan anderen erger (of echt minimaal). Heb mijn telefoon al meerdere keren door de kamer gesmeten.
Dan zou ik er ook niet echt fijn zitten nee… Gelukkig heb je huurbescherming maar wel een vervelende situatie
Was het nou op dit forum of op EGF dat je zo’n soort lijst kon zien met alle gebruikers, en hoeveel likes ze gaven enzo? Weet t niet meer!
Dit is nou al de zoveelste keer deze week dat ik instagram open en dan de story aanklik van een exdate en dat dat dan net 40s geleden plaatst is. not that he cares maar toch voel ik me een ei.
Bij het menu rechtsboven en dan Gebruikers
Ja of luxe koeken van de bakker?
Dank dank, zo snel! @Hazel en die ander die heel snel reageerde en daarna weer verwijderde <3
Heeft iemand een tip voor parkeren in Amsterdam? Moet woensdag in het centrum zijn, wil niet heel moeilijk door mini straatjes etc rijden maar ook niet een halfuur van het centrum af parkeren.
Oh toch gezien hahah. Ik dacht ja staat er weer zo dubbel dus verwijderde het maar.
nou precies dat!! inderdaad die mildheid. doorgaans kan ik ergernissen wel ergens plaatsen of begrip voor hebben maar de laatste week is m’n lontje kort. ben zelf ook een stuk verbaler merk ik, heb al een paar mensen gezegd wat ik ergens van vind ipv de lieve vrede te bewaren. nou sterkte ermee en ik zit gezellig bij je in het schuitje (of liever stuiterende speedboat).
Ik heb sicke hoofdpijn en buikkramp maar moet nog naar het station om m’n fiets op te halen, anders kom ik morgenochtend niet op m’n werk
In Noord parkeren en dan de metro nemen. Als je navigeert naar spechtstraat/kwartelstraat ben je vlakbij de metrohalte Noorderpark (en betaal je niet zoveel voor parkeren) de volgende stop is Amsterdam Centraal.
Parkeren bij station Amsterdam noord. En dan hup de noord-zuidlijn in.
Doordat je het gebruikt als P+R is parkeren ook een prikkie (€1,- dacht ik)
kan je niet beter zelf duidelijkheid aan hem geven door een bericht te sturen met dat je hier wilt blijven wonen? dus het niet twijfelachtig tegemoet gaan maar duidelijkheid geven? ik zou je verdere huiszoekplannen voor je houden. hij hoort het wel als je eruit gaat, maar voorlopig zit je nog goed in je huis.
mijn huisbaas zit al een aantal jaar te grappen dat hij alles gaat strippen als ik en mijn buurvrouw het huis uit gaan (oud pand met wat mankementjes her en der), maar ik heb hem laatst ook laten weten: ‘luister, we wonen hier allebei onwijs fijn, alles om ons heen wordt steeds duurder, en wij zitten hier goed dus gaan nergens heen. dus je kan achterstallig onderhoud niet op “op een dag strip ik alles” schuiven, dat zal actief aangepakt moeten worden.’ daar reageerde hij heel goed op en hij heeft toen alle onderhoudspunten in behandeling genomen. het is dus goed om zelf ook duidelijkheid te geven, want als je zo twijfelend blijft reageren blijft die twijfel bij hem ook bestaan.
Haha nee alleen maar leuk en lief!
Foto’s weer even in spoiler.
*verwijderd