Wat je even kwijt wil #40

Ik ben woensdag jarig en wil wat trakteren voor collega’s natuurlijk alleen ik moet die dag vroeg beginnen. Zo vroeg dat de bakkers nog niet open zijn. Eigenlijk wil ik iets wat ik dit weekend (morgen) kan halen maar wat wel lekker blijft tot woensdag. Gebak blijft niet zo lekker denk ik of wel?

Uhg struggles

Alexandra van huffelen doet me zo denken aan de hartenkoningin, vooral net met dr blauwe oogschaduw

55 likes

hebben meer mensen de afgelopen dagen dat communicatie met hun omgeving op scherp staat? dat er plots allemaal onderhuidse dingen aan de oppervlakte komen? ik heb het zelf in ieder geval wel, ben ineens zo klaar met hoe een paar dingen gaan en er behoorlijk vurig over. (voelt wel goed trouwens maar ook vermoeiend pffrt)

2 likes

About you heeft nu een mega sale en ik heb een jurkje van Designers, Remix besteld wat ‘normaal’ gesproken 350 euro kost en kwam erachter dat het de stof alsnog polyester is. Vind het best wel bizar dat merken die zulke prijzen vragen alsnog zulke stoffen gebruiken.

5 likes

Het helpt om je vinger aan de buitenkant tegen de sluiting en het ringetje te houden (bij mij hebben ze de neiging aan de buitenkant naast het slotje te gaan). Klikt er zo in dan

1 like

Ik haat het echt om soms ergens alleen naartoe te gaan want ik krijg daar de zenuwen van ofso :joy:

Succes!!!

1 like

Ga je naar dat feestje van Black Sun Empire? Zo ja, dan veel plezier! Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent in je eentje. Dat heb ik ook altijd

1 like

Kan je geen gebak laten bezorgen door de bakker op je werk?
Of zelf maken?
Als je het dit weekend al wil kopen, zou ik idd geen gebak doen.

Ja klopt, heb nu maar een biertje besteld ookal drink ik al jaren geen bier. Ben ook lekker vooraan gezet :joy:

Op mn werk!!! Leuk!!! Nog meer succes

Hahaha herkenbaar :joy: Veel plezier!

Ik word weer tante voor de 6e keer🥳 verheug me er nu al op. Lekker knuffelen met zo’n klein moppie

15 likes

Oja bezorgen is misschien wel een optie! En dacht anders misschien aan iets van chocolaatjes ofzo

1 like

Ja volgensmij herkende ik een vriendinnetje met krullen van je

Ik ga vanavond soort van uit en ik ga nu echt vol voor de glam look, na dit half jaar vol chilltruien en leggings.

17 likes

Hahaha oh wat grappig! Je mag wel de groetjes doen als je haar nog ziet

Jo, hoe is het afgelopen met die ene brief die nog zou binnenkomen bij iemand, iets over parkeren in Amsterdam? ;p Was nog aan het teruggelezen haha

Ik kreeg vandaag zo’n groot compliment van een collega. Die collega is best, ja… zakelijk, zal niet zo snel zijn waardering uitspreken en echt heel heel goed in ons werk.
En daarom vind ik het extra bijzonder dat hij mij vandaag complimenteerde over mijn werk :pleading_face: hij zei ook echt “ je bent een aanwinst in dit team”

33 likes

Ik had daarstraks een meeting met een paar collega’s en bij 1 van hen werd toevallig net een pakketje bezorgd, dus wij vroegen om een unboxing te doen. Collega had niks besteld dus wist ook niet wat er zou volgen, pakt het rustig uit - is het een kalender. Met allemaal foto’s van naakte vrouwen.
Ik heb zó gelachen, collega wist ook echt even niet hoe te reageren :joy:

25 likes

Mn huurbaas hint steeds dat ie graag wil dat ik eruit ga, word er echt zenuwachtig van. Het stomme is dat ik mn appartement zelf ook wel echt ontgroeid ben en wil zelf ook graag ‘verder’ maar alles is veel te duur en ik kan nog niet kopen.