Kan iemand mij morgen nadoen? Heb een belangrijk gesprek en heb er geen zin in
Eens!
Als het goed is kan het zo:
Wil je me helpen met sparen?
https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/25/1ddc04fb-f8ea-435b-9ce2-e41ea72fcca7
Hoeveel bakjes wil je, ik heb ook 7 kaarten
Ik kon echt niet op het woord ventilator komen toen ik met iemand aan de telefoon zat. Ik dacht echt HUH,ik zei ja ehm, dat ding wat je gebruikt als het vet heet is, een lantaarn.
Ons huis is zo goed geĆÆsoleerd, echt heerlijk. Ik kan 's avonds nog gewoon onder mijn dekentje zitten en ik heb het nu zelfs een beetje fris. Het is wel 23 graden maar het is zoveel beter te doen dan mijn vorige huizen.
Komt net de overbuurman aan de deur met een bakje aardbeien uit eigen tuin (woon hier pas een paar maanden), ken hem helemaal nog niet. Heb ook niet de hele buurt voorgesteld (kort de naaste buren even ivm corona enzo). Echt zo lief van hem
Weet overigens nog niet hoe ie nou heet
Ik ga voor je duimen morgen. Dan heb je hopelijk een beetje geestelijke suport op afstand!!
Ben nu uit pure ellende Miljuschka kookt aan het kijken, maar waarom praat zij zo raar?? Zo is ze normaal toch niet?
Heeel chill, super fijn! Hopen dat het een mooie woning is! Op welke plek stond je en hoe lang duurde het voor je wat hoorde? Ik heb nog niks gehoord en op de site staat nog steeds āin behandeling, lotingā, terwijl er normaal ook bij staat met welke kandidaat ze in gesprek zijn
Ik had zoān vreselijke dag op werk. Wil nu geen kinderen meer.
En ik moest naar de wc om te poepen en mijn vriend zei: ik begin alvast met afruimen.
Nu blijf ik natuurlijk extra lang zitten in de hoop dat hij zo klaar is
Micheal p. (Moordenaar van Anne faber) krijgt straf vermindering vanwege hard handige arrestatieā¦ ga ik het zeggenā¦ THAT IS SOME WHITE PRIVILEGE BULLSHIT.
Mijn werk gaat reorganiseren en om half 8 moesten we klaarzitten voor een update, maar het staat al op Ɣlle nieuwssites. Echt stom
Een tuin hebben is luxe, maar wat nog luxueuzer is is een tuin hebben en stille buren. Wat een zaligheid, meestal op een mooie avond zou ik nu irritante radio, schreeuwende kinderen, pratende mensen en een hond horen, maar het is gewoon STIL
De eerste ontvangen datumprikker is een feit. Ik heb die dingen echt zo niet gemist. Had stiekem gehoopt dat er iets meer ruimte zou zijn voor spontaniteit, maar helaas. Soort post Corona carpe diem.
Jaaa super bedankt!! Wil je er iets voor hebben??
@mikselke ik heb alle (!!) kaarten van Mysha gekregen dus ik ben meer dan voorzien! Maar enorm bedankt voor je aanbod
Misschien moet diegene er nog even over nadenken voordat hij/zij een reactie kan geven!
Ik heb, per ongeluk natuurlijk, om 5 uur een zak chips leeg lopen vreten en ben nu zo misselijk
Sterkte meit. Ga ff lekker in het gras liggen met een glas water.
Kom je er bij liggen