Ik heb niet geschaatst, maar het staat wel duidelijk op de borden bij het schaatsen dat het verplicht is.
Ik wilde op tijd slapen maar geniet teveel van het lezen van het TMI topic
Oh god jongens. Ik ga dinsdag naar een proefles Batchata. Heb nog 2 dagen om het verschil tussen links en rechts te leren.
Rechts is waar je duim links zit O mijn god ik ben mijn vader geworden.
Nee maar leuk veel plezier joh komt vast goed!
Aaaah nee leuk! Ik dans ook bachata (en salsa) en ik vind het echt heerlijk. Er zijn ook elke week wel weer ergens feestjes en de mensen zijn ook altijd heel lief. Veel plezier
Ik ben aan het rondkijken voor een koophuis, maar als ik mijn huurappartement zou kunnen kopen, zou ik dat direct doen. Ik heb hier zo fijn mijn eigen plekje van gemaakt.
Kan je je huisbaas niet bellen?
Ik heb welgeteld drie uur geslapen en ga nu werken tot 4 uur
Wel een leuke workout!
Godver nu heb ik dus een half jaar trek in watermeloen tot ik een goeie kan halen bij een tang.er supermarkt
Vent ziek zwak en misselijk. Denkt dat die dood gaat, kind fucking lastig ik ben zó blij dat ik morgen weer kan werken en rust heb.
Het was iig wel een luxe kartonnen doos.
Ik ga zo de kerstboom maar eens afbreken. Altijd een beetje jammer om te doen.
Ik heb een vriendin die op dit moment verkeerde keuzes aan het maken is en het zelf niet inziet (naar mijn mening ten minste) en ik vind het zo lastig om hier niet fel tegen in te gaan. Alle communicatie tussen ons gaat momenteel via Whatsapp en ik kan me dan gewoon niet op een genuanceerde manier uitlaten over dit onderwerp. Ik hoop zo dat we binnenkort face to face kunnen spreken zodat ik mijn zorgen kan uiten maar ik weet ook dat ik voor nu beter mijn mond kan houden dan dat ik iets fouts zeg. Eind resultaat is wel dat ik nu waarschijnlijk heel de dag opgefokt blijf omdat ik het er ook niet echt met anderen over kan hebben, dus daarom het hier maar even van mij afschrijven.
Mijn dochter van 2 loopt naar haar zusje van 1, doet haar hand omhoog en zegt “Hey Ayla! Handje vijf?!” High five dus. Ik smelt🥰
Mijn ervaring van mijn danslessen is dat het echt gemaakt is voor mensen die wel heel traag van begrip zijn. Dus zelfs als je denkt dat je slecht gaat zijn: er zullen mannen(ja ik ga niet liegen) slechter zijn
Diclofenac en naproxen zijn beide gewoon bij de drogist verkrijgbaar, er bestaan hogere doseringen die alleen op recept verkrijgbaar zijn.
Het is wel dezelfde groep als ibuprofen, dus ik weet niet wat je daarvan kreeg dat je het niet meer gebruikt, maar de kans bestaat dat je dat hier ook van krijgt (maagpijn bijvoorbeeld).
Ga jij nog regelmatig naar feestjes? Ik ging voorheen veel naar feestjes, maar ben inmiddels al lang niet geweest!
Hahaha dit geeft me hoop!