Ik heb ongeveer een jaar geleden bij bol JBL oortjes besteld. Twee weken geleden deed de linkerkant het niet meer. Schijnbaar heeft bol een reparatieservice en dan kan je gratis je product opsturen en dan gaan ze kijken of ze het kunnen maken en of je het gratis krijgt of dat je eventueel moet betalen om het te repareren. En nu kreeg ik bericht dat ik gratis een nieuw paar oortjes opgestuurd krijg, dat had ik niet verwacht.
Morgen heb ik mijn examen (de 1e van de 2). Ben nu al strontzenuwachtig
Je kan thuis oefenen om met drie of vier borden of dienblad te lopen, maar dat is denk ik pas latere zaak.
Verder nooit wachten tot het glas helemaal leeg is en probeer te onthouden wat je gasten drinken. Kan ik een Westmalle Triple voor u halen of kan ik een beetje Cola Zero bijschenken? Nooit stil staan, dat is not done. En probeer als nooit met leeg dienblad terug te lopen. Heen met volle glazen terug met lege glazen.
Wow wat raar ook om zulke uitspraken te doen, wat voor een rondleiding was het?
Heel gek om zulke uitspraken ineens tussendoor te gooien, kan me geen rondleiding voorstellen waarbij dat gepast is.
Dit is wel raar en ik kan me voorstellen dat je er naar van wordt. Het is denk ik ook niet erg netjes dat die jongen zich zo persoonlijk uitspreekt terwijl hij in functie is.
Zou je misschien een melding kunnen maken bij de organisatie of het bedrijf?
Als ik mensen hoor of lees over de buikgriep raak ik helemaal in paniek.
Ik raak volledig in paniek. Bang om ziek te worden met name te moeten overgeven.
Ik wordt echt een kleinkind dan. Ben begin 30 maar mijn moeder moet dan echt voor mij zorgen. Echt belangrijk en schaam mij er dood voor.
Heel veel succes!
Ik moet ook zo op sollicitatie dus zit met je zenuwachtig te zijn. Succes!!
Mmmh als ik dat soort uitspraken hoor of over een ander onderwerp waar ik anders over denk, probeer ik het gewoon naast mij neer te leggen. En dan vooral met iemand waar ik niks mee te maken heb.
Rol een keer met mijn ogen en denk bij mezelf “small minded people”
Of… ja ieder zijn eigen mening. Niet iedereen kan het altijd met elkaar eens zijn of er het zelfde over denken.
Je hebt er alleen jezelf mee.
Thanks! Hoelaat is je gesprek? En ook heel veel succes
Half 4! Maar moet ook wel stukje fietsen er naar toe dus hoef in elk geval niet heeeel lang meer thuis te zitten zenuwpezen haha. En gelukkig is het een mooie dag voor ons. Dankjewel! Hoe laat moet jij?
Ik heb heel lang geen video land meer gehad dus krijg nu een code voor een maand gratis. HUTS
Als er maar thinsulate inzit.
Ik heb gister nog gezegd dat ik het gevoel heb dat het universum wil dat ik mezelf voor altijd op de fiets blijf vervoeren. En vandaag heb ik mijn eerste auto gekocht Zaterdag mag ik hem ophalen. Zo blij (en tegelijkertijd ook een gevoel van wtf did i just do?)
Ja. Ziet er bij mij als plebs toch iets anders uit he.
Noem me cynisch, maar Ellen kan op dit moment wel wat positieve publiciteit gebruiken. Denk dat het meer goed uitkwam dan dat het echt (alleen) is omdat ze het zo rot vindt voor het stel.
Is ze pas negatief in het nieuws geweest dan?
Het was ook absoluut niet gepast. Het was een rondleiding door studio’s in Hilversum.
@Falafel Ik ga inderdaad een melding maken bij de organisatie. Heel onprofessioneel.
@Whitecactus Hmm, normaal gesproken zou ik opmerkingen die ik niet leuk vind naast me neerleggen, maar ik vind dit soort uitlatingen daar te heftig. Zeker omdat het gaat om iemand die op dat moment in functie was.
Het is naast onprofessioneel ook nog eens zo typisch dat het bijna altijd mensen met dat soort opvattingen zijn die er totaal ongevraagd over beginnen en zich daar zooo comfortabel bij voelen. En zodra ze erop aangesproken worden ‘mogen ze ook niks meer zeggen’ en zijn ze meteen heel slachtofferig of heel aanvallend. Het heeft iets heel territoriaals, alsof ze even als een hond pro Piet meningen rondpissen. Niemand vroeg je naar je mening, vriend.
Ja, ze was gefotografeerd tijdens een sportwedstrijd terwijl ze gezellig zat te kletsen met George W. Bush. Konden een hoop mensen niet zo waarderen