Ik heb gisteren met boerin bertie gesproken en zij rijdt er vier uur over, met de rozenburg (?) pont zo huts richting Den Haag. Dus is prima te doen! Uit Kapelle is er ook een groep vertrokken, om 05:00 vanochtend.
Leuk mens!
OkƩ Damn ik vind dit wel Big Dick Energy hoor.
Las dat de boeren uit Flevoland alleen kleine wegen nemen, die willen mensen zo min mogelijk tot last zijn en gaan dus niet op de snelweg. Maar kennelijk de boeren uit het noorden wel dus.
@Booklover Weet jij toevallig hoe laat ze weer terug gaan? Ik rij straks van Zwolle weer naar Drenthe en wil ze graag voor zijn, haha
@Zemraluani Daās heel aardig van die boeren uit Flevoland, maar het gaat natuurlijk ook om de impact. En die bereik je meer als je over de snelweg gaat.
Omg zo schattig
Ja denk wel dat er problemen ontstaan maar daar hebben ze toch vooral zichzelf mee? Dan hebben ze geen inkomsten.
Ik vind het wel echt heel weinig voor hoeveel er voor je georganiseerd/geregeld wordt en de āstandaardā is ook een stuk hoger dan dit. Niet dat het hoeft, en als je krap bij kas zit geen probleem maar het āgepastā vinden vind ik vreemd (al helemaal omdat ze zelf ook echt in studentenwereld zit dus dit wss wel weet?). En vind het dan ongemakkelijk om dit uit te leggen haha tegenover haar. Maar misschien is ongemakkelijk niet t goede woord.
Hmm ja dat zou kunnen. Maar vraag me af of ze dan alles zullen verkopen, en het heeft consequenties voor relaties met de groothandel. Ze krijgen dan wel een eerlijkere prijs, ben ik zeker voor! Als ik bij mān vader ben halen we ook wel eens aardbeien/eieren/asperges bij de boer maar ik woon in de stad dus ja dan kan dat niet.
Ik heb straks college maar ben zo lamlendig en zie er altijd zo tegenop omdat je heel actief moet meedoenā¦ maar daarna ben ik altijd wel blij dat ik ben gegaan dus ik moet wel gaan vrees ik
Maar diegene kiest er toch zelf voor om zoān groot en duur feest te organiseren, ik vind het raar als je dat als gast zou moeten āterugbetalenā in je cadeau.
Heb je een autorijbewijs? Die even laten vernieuwen, dan staat het tractorrijbewijs daar automatisch op.
WAT?
OP NAAR HET STADHUIS DAN MAAR!
BOERENPROTEST HERE I COME
Ah nee ik ben het wel met @instantramen eens eigenlijkā¦ Er worden vaak echt wel grote cadeauās gegeven, een 21e verjaardag is een big deal en bovendien wordt de hele avond verzorgd, inclusief drank en (minstens) een driegangendiner.
Als ik naar een bruiloft ga en ik wordt op de receptie/diner uitgenodigd draag ik ook meer bij dan als ik alleen op het feest wordt uitgenodigd. Tuurlijk hoef je niet de hele investering in jou terug te betalen (zoān diner wordt vaak toch door je ouders betaald en niet door de student zelf) maar ik vind 5-7 euro echt wel heel weinig eigenlijkā¦
JE VERGEET MIJN GLITTERVLAG NOG!
Hmmja kan ik inkomen, maar ervan uitgaande dat je desbetreffend persoon al lang kent, close mee bent naast de vele moeite die in zoān avond wordt gestoken vind ik het wel netjes om ook (gezamenlijk) met een redelijk cadeau te komen. Vergelijkbaar met een bruiloft qua context (al is de algemene richtlijn qua budget voor cadeau bij zoān diner echt wel een stuk lager ~15/25)
Ohja nee ik snap het wel hoor! Maar ik dacht waarom perse ongemakkelijk, maar dat is dus omdat je zelf meer zou geven. Ja ik zou ook wel meer geven maarja als je met zn tienen bent en je koopt voor 50-75 euro een mooie armband ofzo is dat toch ook leuk en dat is 5-7.50 pp
Ja mee eens hoor! We hebben alleen een vrij klein groepje en heb nu met Ć©Ć©n vriendin afgesproken om samen iets te geven wat de jarige graag wilde. En zo leggen we geen druk op ze om meer te betalen dan ze willen/kunnen.
Ik denk dat ik al te lat ben maar heel veel succes!
Wat ben ik voor persoon geworden? Nog geen jaar geleden kon ik geen 3 dagen werk volhouden, meldde ik me super snel ziek, vond ik werk niet leuk. En nu heb ik sinds februari een nieuwe baan waar ik gemakkelijk de 32 contracturen werk en waar ik nu over 5 weken werk al 36 overuren heb gemaakt (ik compenseer ze later wel) en ik ook rustig kan werken als ik een dag minder lekker in mijn vel zit. Ik wil hier trouwens niet mee opscheppen, maar ik verbaas me er gewoon over dat ik eerder dacht dat ik dit niet kon, maar nu ik een super leuke baan heb, het mij wel lukt en zelfs nog energie over heb.
Hier, een glitter-konijnen-vlag. (ja, ik heb echt gegoogeld op glitter-rabbit-flag, speciaal voor jou!)