Wat je even kwijt wil #16

Wat vreselijk zeg :frowning: veel sterkte :frowning:

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte! < 3

Ah lieverd, wat ontzettend verdrietig. :disappointed: Heel veel sterkte! :hearts:

Heel erg veel sterkte @Fenayi :heart:

Vandaag bij de tandarts geweest en was zooo bang haha maar niks aan de hand, over 'n jaar weer terug!

4 likes

Misschien tmi maar misschien een idee ook een pro biotica in te nemen naast de antibiotica. Heb tijdens tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap meermaal tussen blaasontsteking en schimmelinfectie geschommelt en heeft best lang geduurd voordat het down under weer in balans was :see_no_evil:

1 like

Veel sterkte @Fenayi

@Fenayi sterkte :rose:

Mijn moeder en haar smoesjes.
Nee ik kan je niet ophalen want dan moet ik de oven aan zetten… The fack

5 likes

@Fenayi heel veel sterkte toegewenst

@Fenayi heel veel sterkte toegewenst :heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation::heavy_heart_exclamation::heart:

Wat vreselijk lieve @Fenayi. Heel veel sterkte :heart:

Ik heb honger, maar volgens mij heeft mijn huisgenoot een date en ze zijn in de keuken. Dus nu wacht ik tot ze weg zijn omdat ik ze niet wil storen.

Mijn leidinggevende spreekt mij echt alleen maar aan op mijn (kleine) fouten, wat opzich logisch is maar wel heel storend. Ik hoor dus nooit wat over de dingen die ik allemaal goed en lijk ook geen waardering te krijgen voor de extra taken die ik op eigen initiatief op heb gepakt.

Het frustreert mij echt enorm en heb mijn leidinggevende hier al eerder op aangesproken, maar er lijkt geen verandering in te komen.

3 likes

Jetlegggggg

Sorry, ik heb het denk ik een beetje verkeerd verwoord. Ik bedoel dat zij alleen maar ziet wat ik fout doe en niet wat ik wel goed doe + hoeveel extra werk ik doe. Ik begrijp heus ook wel dat ze niet constant complimenten kan gaan geven, maar een beetje meer waardering mag wel.

@Madrid ook dat inderdaad! Mij gewoon een beetje meer waarderen als persoon. Ik voel me nu echt ondergewaardeerd

3 likes

@Fenayi :tulip::tulip: Heel veel sterkte en we zijn er voor je hè!

@Fenayi :two_hearts: Moeilijk om hier woorden voor te vinden. Heel veel sterkte en liefs toegewenst voor jou.

Wat verschrikkelijk en heftig nieuws, heel veel sterkte en ook voor je familie!

Ik was met m’n oma & opa na het ziekenhuisbezoek bij de Mc gaan eten, net zoals vroeger.

:hugs::hugs::hugs:

20 likes

Ach meis toch :frowning_face: woorden zijn niet genoeg, maar wil je ontzettend veel sterkte wensen! Mocht je behoefte hebben aan een luisterend oor mag je altijd pb’en