Wat je even kwijt wil #16

Het is zoo rustig op het werk. Heb net een half uur gewindowshopt met een collega…

@Fenayi sterkte! :heart:

——————

Zit hier in Maastricht in ‘t ziekenhuis met opa, moet naar de oogarts, nu is er een arts die volgens mij aan t einde van ‘n 80 urige werkweek zit.
Hij zoooo oververmoeid, drinkt nu al koffie nr 6, wrijft in zn ogen en gaapt.

Oma en ik vermoeden dat we zometeen bij hem naar binnen moeten met opa.

Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

@Fenayi wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte <3

Waw, dit verklaart zoveel…
Ik werd een aantal jaar geleden verschillende keren per dag gebeld door een anoniem nummer waarbij er telkens na een paar seconden werd opgehangen wanneer ik opnam. Inderdaad ook radiogeluiden en gebabbel op de achtergrond.
Ik vond dat toen super creepy want ik woonde toen tijdelijk in Nederland en slechts een handvol mensen had toen mijn tijdelijke nummer. Ik verdacht toen de nieuwe vriendin van mijn ex :open_mouth:
Heb uiteindelijk ook mijn provider gecontacteerd en nooit een duidelijk antwoord gekregen wie of wat mij toen zo vaak gebeld heeft… uiteindelijk is het pas gestopt toen ik weer vertrok uit Nederland en mijn nummer niet meer in gebruik had.
Eindelijk opheldering na al die jaren!

1 like

Oh wat erg zeg @Fenayi… Veel kracht en sterkte :wilted_flower:

Heel veel sterkte @Fenayi. Hele dikke knuffel!

Heel veel liefs en sterkte @Fenayi :yellow_heart:

Wat heftig… veel sterkte :two_hearts:

Ik was net chagrijnig tegen mijn vriend omdat ie bij mij was en naar huis ging, en ik 10 minuten daarna thuis zou komen van werk en hij niet even had gewacht. To be fair: mijn reactie was een beetje overtrokken. En toen, voor het eerst in het jaar dat we elkaar nu kennen, beet hij van zich af en zei hij dat ik niet gemeen moest gaan doen, want hij had niet door dat ik zo snel thuis zou zijn en ik het maar had moeten vragen als ik gewild had dat hij bleef. En ipv geïrriteerd ben ik zó blij en trots dat hij (terecht) van zich af bijt en eindelijk mij ook eens op mijn plek terug zet in plaats van alles maar te pikken.

39 likes

@Fenayi wat verschrikkelijk om te horen. Onwijs veel sterkte :heart:

Heel veel sterkte @Fenayi

Wat kan het leven oneerlijk zijn. Heel veel sterkte en dikke knuffel :revolving_hearts: @Fenayi

@Fenayi wat ontzettend heftig, heel veel sterkte voor jou en je familie!

@Fenayi heel veel sterkte…!

Wat vreselijk. Heel veel sterkte de komende tijd.

Lieve @Fenayi heel veel sterkte, het leven is zo oneerlijk soms :frowning:

@Fenayi heel veel sterkte.

@Fenayi Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte!!

Is er iemand van HR of een uitzendbureau of recruiter die ik een vraag mag stellen? Het gaat om als ze iets vragen in een vacature waar je niet veel ervaring mee hebt, hoe je dat het beste kunt aanvliegen in een gesprek