Mijn zoontje gaat zometeen een dagje naar mijn ouders. Ik ga de hele dag slapen., ben gesloopt , heb t gevoel dat alle energie naar t vruchtje in mijn buik gaat.
Ben nu al intens gelukkig bij t idee dat ik straks weer mag slapen
Mijn zoontje gaat zometeen een dagje naar mijn ouders. Ik ga de hele dag slapen., ben gesloopt , heb t gevoel dat alle energie naar t vruchtje in mijn buik gaat.
Ben nu al intens gelukkig bij t idee dat ik straks weer mag slapen
Ughh zo vervelend! En normaal kan ik nog wel redelijk zitten.
Ik ging trouwens vanuit Hoorn mocht je toevallig echt in dezelfde trein zitten
Je bericht is ineens weg, maar daar zat ik ook in! Super toevallig zeg!
Mijn aansluiting heeft nu ook vertraging
Ja, heel herkenbaar! (Hoe onze band nu is tenminste). Wij hadden vroeger ook wel veel ruzie en irritaties toen we pubers waren. Tegenwoordig hebben we dat niet meer, maar ik ben wel snel geïrriteerd en echt moe na een middagje met haar doorbrengen. Het stomste is dat zij juist heel graag vaak wil afspreken en ik me dan zo lullig voel
Ja, ik wilde het even anders verwoorden. Maar wat toevallig dat je echt in dezelfde zat! Ik zit nu in die naar Nijmegen, want die gaat wel gewoon naar utrecht.
Ik kon vannacht slecht in slaap komen, toen ik eindelijk sliep ben ik ontzettend vaak wakker geworden en nu word ik net gewekt doordat ze naast mijn raam iets aan het afbreken zijn. Ellende dit.
Kom je ook uit Hoorn?
Ja alles heeft vertraging, ik vraag me af of het gewoon toeval is? Wel vervelend want wilde vanavond optijd weg bij werk
Ja, ik woon in Hoorn! Jij ook?
En ik zag het inderdaad ook toen ik mn overstap aan het plannen was. Erg veel vertraging. Zou het met de kou te maken hebben?
Yes ik ook, ik neem altijd deze tijd de trein, dus nu ben ik benieuwd of ik je misschien vaker gezien heb!
Gezellig hoor, met de halve straat gezamenlijk ruiten staan krabben. Heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met ze
Jaa, ik vraag het me ook af haha. Neem wel alleen op maandag op dit tijdstip de trein.
Oh, wow! Dat is heftig, gaat het weer?
Ik zit in de bieb en hier hoest iemand zodanig dat ik er haast onpasselijk van wordt.
Ik kom net achter het bestaan van wasbare tampons.
De oven deed er vandaag heel lang over om warm te worden en mijn vriend denkt dat het vanwege de kou is?? Ik weet het niet hoor
Ik werd om 2:15 wakker door mijn vriend die zich omdraaide in bed toen voelde ik dat ik heel erg misselijk was. Tot 5:30 niet meer geslapen en misselijk gevoeld inc buikkrampen. En toen dacht ik weet je wat fuck it ik meld me gewoon ziek. Geen zin om weer ellendig rond te lopen op mn werk 8,5 uur.
Dus nu lig ik nog steeds misselijk in bed
Goed dat je je hebt ziek gemeld! Beterschap! Misselijk zijn is zo kut.
Ahw hoe lief is dat! Thanks!
Gelukkig, straks maar even je remmen controleren voor je weer op pad gaat.
Dat dacht ik ook inderdaad. Het is eigenlijk gewoon een lapje stof, dat rol je op, bind je een touwtje om en dat breng je in. En na gebruik wassen met baking soda. Ehhh…