The Parent Trap, vroeger mijn favo film met Lindsay Lohan als tweeling.
Toen had ik ook de hoop ergens nog een verloren tweelingzus te hebben rondlopen
The Parent Trap, vroeger mijn favo film met Lindsay Lohan als tweeling.
Toen had ik ook de hoop ergens nog een verloren tweelingzus te hebben rondlopen
de rouille et dâos
Pulp fiction
Ik kan niet kiezen, dus bij deze een paar.
Call me by your name
La La Land
Pride & Prejudice
The Shape of Water
Beautiful Creatures (voor mijn inner teengirl)
Harry Potter (vind ik tellen als 1 film)
Jagten
Love Actually
Jesus Christ Superstar
10 things I hate about you
Maar misschien nog meer maar dat weet ik nu even niet
Kynodontas
Romeo + Juliet
The Virgin Suicides
Harry Potter
Shaun of the Dead
Mean Girls
En verder leef ik voor romcoms maar ik heb niet echt een uitgesproken favoriet in dat genre denk ik. En alle Olsen twin films!
The blind side
Harry potter
The green mile
Home (animatie)
Ik heb alle films van de Olsen twins echt twintig keer gezien. Leefde voor die films
Jaa zelfde hier! Volgens mij had ik ze letterlijk allemaal op DVD ook, kan me herinneren dat ze ze vaak bij de Blokker verkochten en dat ik dan echt zat te speuren of er een lag die ik nog niet had. Als ik weer bij mijn ouders ben ga ik eens kijken of ik ze nog kan vinden
The fall met lee pace
Le Fabuleux Destin dâAmĂ©lie Poulain
The Grand Budapest Hotel
En ben ook liefhebber van films van Christopher Nolan.
Stuck in love. Aan de titel verwachtte ik een chickflick, maar het is zo zo zoveel meer. Verschillende verhaal lijnen, waarbij je bij elke personage iets van identificatie kan hebben. Echte gevoelens, goede soundtrack en goede acteerwerk.
Ik ook! Kwam hem op Netflix tegen en wilde een luchtige film kijken, maar vond hem uiteindelijk ook echt heel mooiâŠ
Precies dat!
Ik heb al een keer in dit topic gereageerd maar toch:
Her.
Vind die film zo ontroerend.
Ja! Prachtfilm
Milion dollar baby en memoirs of a geisha
Ik wil hier even op terugkomen, want ik dacht zonet dat ik Good Bye Lenin! weer eens wil zien en ik besefte dat dat wel Ă©cht gewoon mijn favo is. Niet zozeer omdat het de allerbeste film is die ik ooit gezien heb of enorm veel emoties in me opwekt, maar ik heb hem sinds ik 11 ben al een tiental keren gezien en ik word hem letterlijk nooit zat. (Ik werd er thuis ook altijd een beetje mee gepest, dat ik verliefd zou zijn op Daniel BrĂŒhl, en dat ik altijd naar die soundtrack van Yann Tiersen zat te luisteren.)
Before Sunrise valt ook een beetje in die categorie, ook al kijk ik die minder vaak omdat ik altijd bang ben dat ik erdoor aan mezelf ga twijfelen. Het klinkt misschien gek, maar ik word altijd zo verliefd op die film en de sfeer en ik moet er echt zelf verliefd en gelukkig voor zijn om ervan te kunnen genieten zonder er extreem melancholisch door te worden.
The Grand Budapest Hotel
Door het kleurgebruik, de manier van filmen en de muziek heeft die film zoân toffe sfeer! En dan is het ook nog eens ontzettend grappig, heel absurdistisch.
Niet per se lievelingsfilms maar ik heb een tijdje geleden Roma, Sully, en The Revenant gezien en die vond ik allemaal goed. Birdbox viel me ook niet tegen.