Ik durf hier bijna niet te posten na al die serieuze zware films. Clueless, grease en mean girls!
Clueless en Mean Girls zijn toch ook hartstikke goede klassiekers!!! (Grease ook, denk ik, maar die heb ik nog nooit gezien, haha!)
LOTR trilogie
Harry Potter
Pride & Prejudice
Moulin Rouge
Spirited Away
A Walk to Rember
Ik kan ook niet kiezen haha
Jij kijken nu!!!
American Beauty
En Lord of the Rings, blijft mooi
De Harry Potters en Legends of the fall.
Captain fantastic
Contratiempo
Revolutionary road
Films die ik echt goed vind zijn Inception, In Time, Brothers, Interstellar en films die niet perse heel goed zijn maar ik wel heel leuk vind: The Proposal, Friends with Benefits, 10 Things I Hate About You, Despicable Me, The Greatest Showman
en de films van Harry Potter & Pirates of the Carribean kan ik echt eindeloos opnieuw blijven kijken
Michael Strogoff - Koerier van de Tsaar
Naar het boek van Jules Verne
Dit is echt mān favo film! Altijd weer huilen geblazen als zn ogen worden āverbrandā
Jeux dāenfants
Pearl Harbor (kan ik bljiven kijken)
Anastasia (als kind)
Ik lees dit topic nu pas, maar moest hier wel op reageren. Ik ken niemand die deze heeft gezien. Dit was vroeger echt mijn lievelingsfilm! Bedankt voor de herinnering! Ik ga hem weer eens kijken. Ik zie dat hij op youtube staat.
Oceanās eleven
The fall
The matrix! Dat acteerwerk van keanu Reeves en die over the top heid van de 90"s love it haha
Dawn of the Dead, de originele. Daar is mijn liefde voor zombiefilms mee begonnen, en inmiddels heb ik bijna alles wat er is gemaakt (goed en slecht) wel gezien.
Verder ben ik Toy Story nooit zat, alle delen niet. Maar 1 blijft toch een eeuwige liefde.
Ik heb hem op videoband en dvd. Kijk hem elk jaar ļø
Klein upje voor dit topic, haal er weer inspiratie uit voor netflix dagjes haha
Mijn echt allerliefste lievelingsfilms zijn:
Vicky Cristina Barcelona
Liar Liar
Zootropolis (vooral op brakke dagen)
en zo zijn er nog veel meer films die ik keer op keer top vind zoals clueless en mean girls en love actually en de aristokatten etc etcā¦ oja catch me of you can is ook echt een favo
- The Impossible (over de tsunami in Thailand een aantal jaar terug)
- Lion (gaat over een jongetje van 5 in India dat per ongeluk op een trein stapt en daardoor aan de andere kant van India terechtkomt. Jaren later na zijn adoptie wil hij zijn moeder en broertjes terugvinden. Waargebeurd verhaal)
- The Greatest Showman (gewoon heel vrolijk)