Die kruidenfobie bij de AH ook: 1 theelepel provinciaalse kruiden voor een recept voor 4 pers??
Haha echt hĂš. Stel je voor dat er smaak aan zit.
Ik weet niet of je het expres doet maar âprovinciaalse kruidenâ is in deze context ook bijzonder grappig
Stoof uit de vriezer van eerder en groentenfrietjes uit de oven
Bloemkool-kerrie quiche
Zelfgemaakte rösti met gestoofde groenten en een kaasschnitzel.
Ik ga pogen om Ă©cht goede vegan bruine bonensoep te maken. Die van mân moeder vind ik het allerlekkerst maar die krijgt heel veel van zân smaak door het spek ):
Ik ga groentesoep maken en daar eet ik weer broodjes met (een dikke laag) kruidenboter bij.
Curry
Wij eten erwtensoep met wat sneetjes brood met kruidenboter. En als toetje tarte tatin met appel van Rutger
Ragu bolognese met tagliatelle
Gefrituurde aubergine met pankokorst, curryrijst, lente-ui en gepekelde komkommer
Vegan quiche (dit recept als basis: https://lovingitvegan.com/vegan-quiche/ ) opgeleukt met extra groente die nog op moesten, wat extra kruiden en edel gist vlokken
Mexicaanse plaatpizza
Ik heb nog geen idee zou eigenlijk gaan koken want vriendin komt zo eten maar ik denk dat we pokebowl bestellen
Sperziebonen, aardappelpuree en rundervink
Ristorante pizzaâs, want âŹ1,49 ps bij Appie vorige week. Ik had tonijn.
Soft tacoâs met feta en guacamole, nachoâs met vierkazensaus, pico de gallo en guacamole en als toetje churros met choco-espresso dip .
Rijst met kip kerrie
Friet en hamburger