Wat eet je vanavond #3

Die kruidenfobie bij de AH ook: 1 theelepel provinciaalse kruiden voor een recept voor 4 pers??

10 likes

Haha echt hĂš. Stel je voor dat er smaak aan zit.

Ik weet niet of je het expres doet maar “provinciaalse kruiden” is in deze context ook bijzonder grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Stoof uit de vriezer van eerder en groentenfrietjes uit de oven

1 like

Bloemkool-kerrie quiche

Zelfgemaakte rösti met gestoofde groenten en een kaasschnitzel.

1 like

Ik ga pogen om Ă©cht goede vegan bruine bonensoep te maken. Die van m’n moeder vind ik het allerlekkerst maar die krijgt heel veel van z’n smaak door het spek ):

1 like

Ik ga groentesoep maken en daar eet ik weer broodjes met (een dikke laag) kruidenboter bij.

Curry

Wij eten erwtensoep met wat sneetjes brood met kruidenboter. En als toetje tarte tatin met appel van Rutger :heart_eyes:

Ragu bolognese met tagliatelle

1 like

Gefrituurde aubergine met pankokorst, curryrijst, lente-ui en gepekelde komkommer

5 likes

Vegan quiche (dit recept als basis: https://lovingitvegan.com/vegan-quiche/ ) opgeleukt met extra groente die nog op moesten, wat extra kruiden en edel gist vlokken

2 likes

Mexicaanse plaatpizza :partying_face:

1 like

Ik heb nog geen idee zou eigenlijk gaan koken want vriendin komt zo eten maar ik denk dat we pokebowl bestellen

Sperziebonen, aardappelpuree en rundervink

Ristorante pizza’s, want €1,49 ps bij Appie vorige week. Ik had tonijn.

2 likes

Soft taco’s met feta en guacamole, nacho’s met vierkazensaus, pico de gallo en guacamole en als toetje churros met choco-espresso dip :heart_eyes:.

5 likes

Rijst met kip kerrie

Friet en hamburger :smirk: