Wat eet je vanavond #3

Koreaans afhalen en als toetje donuts :heartpulse:

4 likes

Andijvie met spekjes

Lekker toepasselijk bij dit weer: stamppot spinazie (want die moet op)/rode ui met een kaasschnitzel van Garden Gourmet.

2 likes

Wij hadden mijn favo Thaise eten, Khao Soi!

Zonder de gefrituurde noedels on top. Als iemand daar de gouden tip voor heeft: hook me up.

3 likes

Oooh :heart_eyes: Wil je het recept delen?

Jaa tuurlijk!

1 like

Spring rolls!! Het rollen ging verrassend goed :grin:

Met paksoi, rijstnoedels, komkommer, paprika, garnalen en peterselie. Sojasaus erbij

13 likes

Korean fried chicken in zoetpittge saus (yangnyeom tongdak) maar dan vegan, met frietjes en coleslaw

4 likes

Spaans stoofpotje met vegan chorizo, aardappelen, groene paprika, tomaat en kikkererwten

2 likes

Restjes van gisteren van de Thai, pad thai en massaman curry :heart_eyes: Allebei met tofu

1 like

Spinazie stamppot met Duitse biefstuk

Tofu tikka massala

2 likes

Sushi en gyoza. Hemels

3 likes

Rauwe opgebakken aardappeltjes, salade en gefrituurde spruitjes heb ik gegeten.

Die spruitjes waren bijna net zo goed als bij de tapas. Zo jammer dat meer dan de helft verbrand is :sob: mocht iemand nog tips hebben voor frituren in een wok, let me know

2 likes

Heb je geen braadpan? Daar kun je ook in frituren!

1 like

Gewokte courgette, paprika en gele wortel met vegakipstukjes gemarineerd met ketjap, knoflook en chilivlokken

1 like

Ja heb ik ook, maar die is echt heel klein. Misschien wel beter met hitte vasthouden want dat was wel lastig. Las dat de wok ook prima kan, maar ik vind het nogal een gedoe :sweat_smile:

2 likes

Wreps met spicy vega pulled chicken, ui, paprika, en lente-ui gemarineerd in bbq saus en een hoop kruiden + sla.
Lekker comfort food voor vandaag.

4 likes

Bij mij lukt het met de wok altijd wel goed, maar ik doe er niet zoveel olie in. De braadpan is wat dikker dus dan vervliegt de warmte minder en zal het minder snel aanbranden. Blijven oefenen dan maar :stuck_out_tongue:

1 like

Gebakken zalmfilet met citroen Hollandaise.

2 likes